01.09.16, 14:00

Muzyka daje radość. Kampania Radia Złote Przeboje z udziałem Marcina Prokopa

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

„Muzyka daje radość” - pod takim hasłem rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje z udziałem Marcina Prokopa. W reklamach stacji, prezentowanych, m.in. w telewizji, kinach, prasie i internecie, znany dziennikarz zachęca wszystkich do słuchania Radia Złote Przeboje i czerpania radości z muzyki, którą proponuje stacja. Hasło „Muzyka daje radość” jest też nowym linerem rozgłośni i tytułem nowej zabawy dla słuchaczy.

Muzyka jest moją ulubioną legalną używką i źródłem nieustającej radości. Jestem od niej uzależniony od wielu lat i mam nadzieję, że razem z Radiem Złote Przeboje będziemy tym dobrym nałogiem zarażać innych. Nie znam ludzi, którzy przynajmniej od czasu do czasu nie lubią posłuchać łatwo wpadających w ucho przebojów, nawet jeśli na co dzień są zatwardziałymi metalowcami albo fanami muzyki poważnej. A Radio Złote Przeboje spełnia obietnicę zawartą w swojej nazwie - dostarcza ich całe mnóstwo. Zarówno klasyków, które dają nam radość, bo zgodnie z zasadą inżyniera Mamonia słyszeliśmy je już wiele razy, jak i zupełnych nowości” - mówi Marcin Prokop, który od września br. pojawi się też na antenie Radia Złote Przeboje w roli prowadzącego. Jego program pod tytułem „Siła wyższa” nadawany będzie od poniedziałku do piątku o godz. 12.10.

Reklamy Radia Złote Przeboje z hasłem „Muzyka daje radość” będzie można zobaczyć od 1 września br. W spotach telewizyjnych Prokop przechadza się po mieście, słuchając w Radiu Złote Przeboje piosenki „Happy” Pharella Williamsa. Dzięki muzyce jego dzień jest bardziej radosny i pełen niespodzianek.Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach komercyjnych (m.in. TVN, Polsat) i kilkudziesięciu stacjach tematycznych, kinach Helios w całej Polsce oraz serwisach i aplikacjach Ipla, Onet, Gazeta.pl, YouTube oraz Facebook. Dodatkowo kreacje ze zdjęciem Marcina Prokopa, hasłem kampanii i logotypem Radia Złote Przeboje będzie można zobaczyć na nośnikach reklamowych AMS w kilkunastu największych polskich miastach oraz w prasie ogólnopolskiej (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Fakt”). Materiały promocyjne będą też obecne na stronie internetowej www.zloteprzeboje.pl oraz na profilach Radia Złote Przeboje w mediach społecznościowych.

Nasza nowa kampania promocyjna świetnie pokazuje, ile radości daje słuchanie Radia Złote Przeboje. Jestem pewien, że do Marcina Prokopa szybko przyłączą się kolejne osoby, dla których muzyka ma ogromne znaczenie w codziennym życiu, zapewnia dobry nastrój i energię na każdą porę dnia” - mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory ds. programu i promocji.

Nową kampanię Radia Złote Przeboje „Muzyka daje radość”, we współpracy z działem programu i promocji Grupy Radiowej Agory (GRA), przygotowała agencja Young & Rubicam wyłoniona w drodze przetargu. Za udźwiękowienie reklamy odpowiadało SVG Studio, za planowanie i zakup mediów - SMG Starlink oraz dział programu i promocji GRA.

5 września br. na antenie Radia Złote Przeboje rozpocznie się też konkurs dla słuchaczy „Muzyka daje radość”. W zabawie, opartej na rywalizacji dwóch osób, do wygrania będą słuchawki z limitowanej, specjalnej edycji Radia Złote Przeboje, złote smartfony z aplikacją do słuchania stacji oraz bilety na dowolny koncert w Polsce. Konkurs będzie rozgrywany na antenie trzy razy dziennie, od poniedziałku do piątku, przez pięć tygodni.

Komentarze

Powiązane

18.09.24, 07:30
| radio » informacje | prasa » informacje
Pomagamy razem. Grupa ZPR Media organizuje akcję charytatywną dla powodzian
Pod hasłem „Pomagamy razem” redakcje Grupy ZPR Media organizują w 19 miastach w całej Polsce zbiórkę darów dla powodzian. Za transport darów odpowiada partner akcji – firma InPost.
17.09.24, 22:25
| radio » ludzie
Piotr Daniluk rzecznikiem prasowym Polskiego Radia
Piotr Daniluk został szefem Public Relations i rzecznikiem prasowym Polskiego Radia.
17.09.24, 12:11
| radio » informacje | prasa » informacje
Trwa zbiórka Fundacji Radia ZET na rzecz osób dotkniętych powodzią. Media Grupy Agora wspierają akcję
15 września br. Fundacja Radia ZET uruchomiła zbiórkę pieniędzy na pomoc poszkodowanym w powodzi. Do akcji włączyły się wszystkie media Grupy Agora. “Wyborcza”, Gazeta.pl, AMS, Helios, Next Film oraz wszystkie stacje radiowe Grupy Eurozet kierują swoich odbiorców do jednej zbiórki.
17.09.24, 09:25
| radio » informacje
Raporty powodziowe Polskiego Radia trzy razy dziennie w podcastach
W odpowiedzi na oficjalne ogłoszenie - pierwszego w historii Polski - stanu klęski żywiołowej, Polskie Radio uruchamia serię podcastów dotyczących zmieniającej się sytuacji powodziowej na terenie województwa dolnośląskiego, opolskiego i śląskiego. Kolejne odcinki będą udostępniane trzy razy dziennie.
16.09.24, 17:15
| radio » informacje
Trzy nowe podcasty w ofercie Czwórki
Radiowa Czwórka przygotowała nowe podcasty, które są dostępne na platformie podcastowej Polskiego Radia oraz w serwisach streamingowych. W ofercie znalazły się trzy propozycje: „Głosówka”, „Parami” i „Z biegiem lat”.
16.09.24, 10:09
| radio » informacje
Zmiany w jesiennej ramówce Dwójki
16 września br., rusza jesienna ramówka Drugiego Programu Polskiego Radia w której znajdą się nowe audycje autorskie, transmisje koncertów Orkiestry Polskiego Radia w Warszawie, poranki Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia oraz kameralistyka w ramach cyklu „Z klasyką przez Polskę”.
16.09.24, 06:30
| radio » informacje
Fundacja Radia ZET rusza ze zbiórką charytatywną dla powodzian
Fundacja Radia ZET uruchomiła 15 września br. zbiórkę charytatywną na pomoc dla powodzian.
14.09.24, 16:36
| radio » informacje
Sytuacja powodziowa w centrum uwagi mediów (raport)
Ulewne opady deszczu spowodowały w wielu miejscach kraju zagrożenie podtopieniami i powodziami. Media na bieżąco przekazują odbiorcom najważniejsze informacje. AKTUALZIACJA - PONIEDZIAŁEK, 16.09.2024 r.
13.09.24, 16:15
| radio » informacje
Radio Andrychów czeka na wydanie koncesji. Nie będzie zakończenia emisji Radia AM Andrychów
W Andrychowie zostanie uruchomiona nowa rozgłośnia radiowa – Radio Andrychów. W wakacje KRRiT podjęła decyzję o udzieleniu koncesji Miejskiej Bibliotece Publicznej w Andrychowie na nadawanie lokalnego programu.
12.09.24, 13:52
| radio » informacje
Muzyka w mediach – czy wszystko gra? Panel Trójki na Great September
Trójka przygotowała panel „Muzyka w mediach – czy wszystko gra?” na Great September w Łodzi. Dyskusję poprowadzi Agnieszka Szydłowska.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.