01.09.16, 14:00
Muzyka daje radość. Kampania Radia Złote Przeboje z udziałem Marcina Prokopa
„Muzyka daje radość” - pod takim hasłem rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje z udziałem Marcina Prokopa. W reklamach stacji, prezentowanych, m.in. w telewizji, kinach, prasie i internecie, znany dziennikarz zachęca wszystkich do słuchania Radia Złote Przeboje i czerpania radości z muzyki, którą proponuje stacja. Hasło „Muzyka daje radość” jest też nowym linerem rozgłośni i tytułem nowej zabawy dla słuchaczy.
„Muzyka jest moją ulubioną legalną używką i źródłem nieustającej radości. Jestem od niej uzależniony od wielu lat i mam nadzieję, że razem z Radiem Złote Przeboje będziemy tym dobrym nałogiem zarażać innych. Nie znam ludzi, którzy przynajmniej od czasu do czasu nie lubią posłuchać łatwo wpadających w ucho przebojów, nawet jeśli na co dzień są zatwardziałymi metalowcami albo fanami muzyki poważnej. A Radio Złote Przeboje spełnia obietnicę zawartą w swojej nazwie - dostarcza ich całe mnóstwo. Zarówno klasyków, które dają nam radość, bo zgodnie z zasadą inżyniera Mamonia słyszeliśmy je już wiele razy, jak i zupełnych nowości” - mówi Marcin Prokop, który od września br. pojawi się też na antenie Radia Złote Przeboje w roli prowadzącego. Jego program pod tytułem „Siła wyższa” nadawany będzie od poniedziałku do piątku o godz. 12.10.
Reklamy Radia Złote Przeboje z hasłem „Muzyka daje radość” będzie można zobaczyć od 1 września br. W spotach telewizyjnych Prokop przechadza się po mieście, słuchając w Radiu Złote Przeboje piosenki „Happy” Pharella Williamsa. Dzięki muzyce jego dzień jest bardziej radosny i pełen niespodzianek.Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach komercyjnych (m.in. TVN, Polsat) i kilkudziesięciu stacjach tematycznych, kinach Helios w całej Polsce oraz serwisach i aplikacjach Ipla, Onet, Gazeta.pl, YouTube oraz Facebook. Dodatkowo kreacje ze zdjęciem Marcina Prokopa, hasłem kampanii i logotypem Radia Złote Przeboje będzie można zobaczyć na nośnikach reklamowych AMS w kilkunastu największych polskich miastach oraz w prasie ogólnopolskiej (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Fakt”). Materiały promocyjne będą też obecne na stronie internetowej www.zloteprzeboje.pl oraz na profilach Radia Złote Przeboje w mediach społecznościowych.
„Nasza nowa kampania promocyjna świetnie pokazuje, ile radości daje słuchanie Radia Złote Przeboje. Jestem pewien, że do Marcina Prokopa szybko przyłączą się kolejne osoby, dla których muzyka ma ogromne znaczenie w codziennym życiu, zapewnia dobry nastrój i energię na każdą porę dnia” - mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory ds. programu i promocji.
Nową kampanię Radia Złote Przeboje „Muzyka daje radość”, we współpracy z działem programu i promocji Grupy Radiowej Agory (GRA), przygotowała agencja Young & Rubicam wyłoniona w drodze przetargu. Za udźwiękowienie reklamy odpowiadało SVG Studio, za planowanie i zakup mediów - SMG Starlink oraz dział programu i promocji GRA.
5 września br. na antenie Radia Złote Przeboje rozpocznie się też konkurs dla słuchaczy „Muzyka daje radość”. W zabawie, opartej na rywalizacji dwóch osób, do wygrania będą słuchawki z limitowanej, specjalnej edycji Radia Złote Przeboje, złote smartfony z aplikacją do słuchania stacji oraz bilety na dowolny koncert w Polsce. Konkurs będzie rozgrywany na antenie trzy razy dziennie, od poniedziałku do piątku, przez pięć tygodni.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze