09.09.16, 15:00
Synertime rozpoczyna współpracę z nowymi partnerami
Na przełomie sierpnia i września br. agencja Synertime podjęła współpracę z pięcioma nowymi partnerami przy projektach z zakresu e-PR.
Trzy z pięciu nowych projektów dotyczą współpracy w zakresie prowadzenia profili na Facebooku. Agencja załołyła zupełnie nowe fanpage dla GACA SPA oraz Festiwalu Karaibskiego. Kierowany przez Klaudię Daniluk Dział Social Mediów Synertime
zaopiekuje się również istniejącym już wcześniej kontem Fundacji ELAB, promującej zagraniczne wyjazdy edukacyjne. W przypadku wszystkich trzech profili firma odpowiada za strategię, grafiki, moderacje, kampanie reklamowe, udział fanpage’y w innych aktywnościach promocyjnych klientów itd.
Z Facebookiem związane są również działania agencji na rzecz Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Synertime poprowadzi dla niej trzymiesieczną kampanię reklamową odpowiadając za całość działań: od strategii, przez kreację, kontrolę rozwoju, moderację i raportowanie.
Kolejny projekt realizowany będzie w ramach stałej współpracy na rzecz kawy Inka. Marka powierzyła Synertime działania skierowane do blogosfery kulinarnej. W ramach współpracy pomiędzy firmami w wakacje odbyły się warsztaty dla blogerek i ich dzieci z udziałem Natalii Paździor, zwyciężczyni programu MasterChef Junior.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze