20.06.07, 20:23
Martis dla Martini
Wszystkie działania agencji skierowane będą do grupy docelowej 25 – 35 lat, zarówno kobiet jak i mężczyzn. Ich celem jest zwiększenie spontanicznej świadomości marki, budowanie jej pozytywnego wizerunku i ożywienie zainteresowania produktem u obecnych oraz potencjalnych konsumentów.
Kampania potrwa blisko rok, oparta będzie o platformę komunikacyjną Live Richly.
Martis skupi swoje działania na projektach wspierających sprzedaż oraz specjalnych przedsięwzięciach sponsoringowych potwierdzających wyjątkowość marki. Jednym z takich projektów będzie seria lifestylowych eventów, dzięki którym konsumenci zetkną się z komunikacją radości życia, emocji, dynamiki i męskości. Eventy zorganizowane zostaną w największych miastach Polski, poprzedzane odpowiednio wcześniej dużą kampanią promocyjną.
Za strategię kampanii odpowiedzialna jest Marta Radziwonik – Buławska, Strategy & Business Development Director agencji, a za jej koordynację Małgorzata Mazur-Wygonowska, Account Director, oraz Joanna Sznuk, Account Executive.
Martis jest agencją typu full service. Zajmuje się kompleksowym tworzeniem komunikatów reklamowych już od 1989 roku. Jest autorem kampanii między innymi dla marek MU!, Martini, Ernst&Young, Sygma Bank, Bartek, Gaspol, Polskie Radio III.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze