09.10.16, 14:00
Subway wprowadza do menu smaki Amerykańskiego Południa
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Subway promująca Pulled Pork – pochodzący z Południa Stanów Zjednoczonych sandwicz z delikatną i kruchą wieprzowiną gotowaną na wolnym ogniu w niskiej temperaturze.
Kampania skupia się nie tylko na prezentacji produktu, ale na przedstawieniu jego pochodzenia, historii i kontekstu kulturowego. Komunikacja będzie prowadzona za pomocą materiałów digitalowych, social mediów jak i w POS. Na jej potrzeby stworzony został rysunkowy spot prezentujący postać głodnego kowboja, który poszukuje pożywnego posiłku w polu kukurydzy. Kiedy natyka się na postać stracha na wróble, ucieka do Subway’a gdzie znajduje pożywnego sandwicza. Klip zamyka prezentacja składników produktu i hasło marki Subway. Jedz świeżo.
Video promowane jest z wykorzystaniem kanałów w mediach społecznościowych. Na konsumentów czekają konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu Subway, w których internauci będą mieli szansę zdobycia m.in. voucherów na darmowe sandwicze. Za strategię komunikacji, kreację i realizację działań reklamowych i ePR oraz adaptację materiałów odpowiada agencja Q&A Communiations. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze