09.10.16, 19:44

Smart shopperzy - Polacy na tropie mobilnych okazji

Fot.: materiały prasowe

Smart shopping, czyli mądre kupowanie produktów i usług w korzystnych cenach, to nurt coraz bardziej popularny wśród Polaków, zwłaszcza w grupie osób korzystających z Internetu mobilnego i smartfonów.

Na tropie okazji zakupowych

Zachowania zakupowe polskich smart shopperów obrazuje raport przygotowany przez Qpony.pl W raporcie można znaleźć ciekawe case studies, wypowiedzi ekspertów z rynku zakupów grupowych w Polsce, a także interesujące dane statystyczne. Raport charakteryzuje smart shopperów w Polsce jako grupę świadomych swoich potrzeb i bardzo wymagających klientów, którzy znają średnie ceny i potrafią podejmować trafne decyzje zakupowe. Co ciekawe, smart shopping stosunkowo rzadko wiąże się ze złą sytuacją materialną i ograniczonymi funduszami. O wiele częściej motywacją do szukania okazji do tańszych zakupów jest chęć optymalizacji własnego budżetu oraz podejmowania racjonalnych decyzji. W świecie, w którym wybór produktów jest coraz większy, a usługi dobrej jakości są łatwo dostępne, smart shopping staje się metodą nie tylko na oszczędności, ale także na wykazanie się zdrowym rozsądkiem, inteligencją i znajomością zasad ekonomii zakupów. Pod tym względem polscy smart shopperzy coraz bardziej upodabniają się do amerykańskich, którzy zapoczątkowali nurt mądrych zakupów, szukając bardziej korzystnych opcji.

Smart shopping na urządzeniach mobilnych 

Raport opublikowany przez Qpony.pl to bogate źródło informacji dla wszystkich zainteresowanych branżą e-commerce oraz mobile marketingiem. Jednym z ciekawych wniosków jest jednoznaczne połączenie smart shoppingu z mobile’em. Raport pokazuje, że w wśród smart shoopperów, do których należy aż 98% Polaków, około 50% do tropienia okazji cenowych używa swoich smartfonów i mobilnego dostępu do Internetu. To charakteryzuje grupę łowców zakupowych okazji jako osoby obyte z nowymi technologiami, dla których mobile to naturalne środowisko, w którym poruszają się na co dzień i w któremu poświęcają coraz więcej czasu. Raport pozwala dobrze poznać najważniejsze zachowania klientów i znacznie lepiej odpowiedzieć na ich potrzeby, planując własną ofertę sprzedażową. 

Pobierz pełen raport ze strony Qpony.pl.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.