09.10.16, 19:44
Smart shopperzy - Polacy na tropie mobilnych okazji
Smart shopping, czyli mądre kupowanie produktów i usług w korzystnych cenach, to nurt coraz bardziej popularny wśród Polaków, zwłaszcza w grupie osób korzystających z Internetu mobilnego i smartfonów.
Na tropie okazji zakupowych
Zachowania zakupowe polskich smart shopperów obrazuje raport przygotowany przez Qpony.pl W raporcie można znaleźć ciekawe case studies, wypowiedzi ekspertów z rynku zakupów grupowych w Polsce, a także interesujące dane statystyczne. Raport charakteryzuje smart shopperów w Polsce jako grupę świadomych swoich potrzeb i bardzo wymagających klientów, którzy znają średnie ceny i potrafią podejmować trafne decyzje zakupowe. Co ciekawe, smart shopping stosunkowo rzadko wiąże się ze złą sytuacją materialną i ograniczonymi funduszami. O wiele częściej motywacją do szukania okazji do tańszych zakupów jest chęć optymalizacji własnego budżetu oraz podejmowania racjonalnych decyzji. W świecie, w którym wybór produktów jest coraz większy, a usługi dobrej jakości są łatwo dostępne, smart shopping staje się metodą nie tylko na oszczędności, ale także na wykazanie się zdrowym rozsądkiem, inteligencją i znajomością zasad ekonomii zakupów. Pod tym względem polscy smart shopperzy coraz bardziej upodabniają się do amerykańskich, którzy zapoczątkowali nurt mądrych zakupów, szukając bardziej korzystnych opcji.
Smart shopping na urządzeniach mobilnych
Raport opublikowany przez Qpony.pl to bogate źródło informacji dla wszystkich zainteresowanych branżą e-commerce oraz mobile marketingiem. Jednym z ciekawych wniosków jest jednoznaczne połączenie smart shoppingu z mobile’em. Raport pokazuje, że w wśród smart shoopperów, do których należy aż 98% Polaków, około 50% do tropienia okazji cenowych używa swoich smartfonów i mobilnego dostępu do Internetu. To charakteryzuje grupę łowców zakupowych okazji jako osoby obyte z nowymi technologiami, dla których mobile to naturalne środowisko, w którym poruszają się na co dzień i w któremu poświęcają coraz więcej czasu. Raport pozwala dobrze poznać najważniejsze zachowania klientów i znacznie lepiej odpowiedzieć na ich potrzeby, planując własną ofertę sprzedażową.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze