15.10.16, 15:00
Ruszyła czwarta edycja Turnieju Miast
Zumi po raz czwarty organizuje Turniej Miast - plebiscyt, w którym między 10 października a 7 listopada br. miasta powiatowe będą ścigać się o tytuł „Najpopularniejszego miasta w Polsce”.
W konkursie biorą udział użytkownicy Onetu i Zumi.pl, którzy oddają głos na jedno spośród 335 miast powiatowych. Szansę na wygraną i zdobycie tytułu „Najpopularniejszego miasta w Polsce” ma każde miasto, stosując proporcję liczby głosów do liczby mieszkańców, która zadecyduje o pozycji w plebiscycie. Dodatkowo każdy użytkownik może wyróżnić miasta w specjalnych kategoriach: Ekologia, Turystyka, Biznes i Bezpieczeństwo.
„Poprzednie edycje plebiscytu cieszyły się ogromnym zainteresowaniem gromadząc, co roku blisko 360 tys. użytkowników zainteresowanych tematem. Zarówno mieszkańcy jak i władze samorządowe aktywnie walczyły o tytuł dla swojego miasta a areną walki w Turnieju Miast były lokalne strony oraz media społecznościowe. Bardzo cieszy nas fakt, że jest to projekt, który z roku na rok coraz bardziej angażuje lokalną społeczność. Jest to jeden z nielicznych konkursów, w którym użytkownik osobiście nie wygrywa nagrody, ale jego działanie wpływa bezpośrednio na promocje miasta, w którym żyje” – powiedziała Paulina Ziemińska, Project Sales Manager Zumi.pl
Czwarta edycja pozwoli na wyłonienie ośmiu zwycięskich miast. Łączna kwota nagród to 420 tys. zł na przeprowadzenie kampanii reklamowej na Onet.pl i Zumi.pl
Nie zapominając o użytkownikach, bez których Turniej Miast by nie istniał, przygotowany został także konkurs fotograficzny „Poznaj piękno mojego miasta”, w którym mieszkańcy mają szanse pokazać miasto ze swojej perspektywy. Zwycięskie fotografie będą nową “tapetą" danego miasta w 2017 r. na stronie głównej Zumi.pl zaś dla zwycięzców przewidziane są nagrody rzeczowe.
Komentarze