10.11.16, 09:01
Świąteczna kampania Providenta
Tegoroczna kampania świąteczna marki Provident opiera się na „magii liczb”, które mają mieć bardziej ludzki wymiar.
W spocie można zobaczyć rodzinę cieszącą się 100-procentową obecnością przy wigilijnym stole, czy poczuć smak 12 dań przygotowanych na cztery ręce. „Kluczowa obserwacja, która nam przyświecała przy tworzeniu tej kreacji jest taka, że oprócz twardych liczb, takich jak wysokość oprocentowania czy okres pożyczki, dla każdego z nas najważniejszy jest kontekst naszego codziennego życia i własne sprawy, plany, które z pomocą dodatkowych środków chcemy zrealizować” – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kanałami Marketingowymi. „Ta perspektywa jest dla Providenta najważniejsza, bo pożyczki pomagają realizować to, co w życiu konsumentów istotne - ich własne plany. Zgodnie z naszym hasłem „Wierzymy w Twój plan”, chcemy podkreślić wartość emocji, jakie towarzyszą nam, gdy spełniamy swoje cele lub pragnienia. Również te, które wiążą się z tak niezwykłym czasem, jakim są zbliżające się święta” – dodaje Zackiewicz.
Spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach TV, jak również w internecie. Kampanię TV wspierają nośniki BTL. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, która od listopada 2015 r. odpowiada za kompleksową obsługę reklamową marki Provident. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się Film Produkcja, postproducję zrealizowano w Platige Image, a media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD.
Świątecznej kampanii towarzyszy konkurs „Wygraj pożyczkę” przeznaczony dla klientów Provident Polska. Nagrodą dla zwycięzcy jest nagroda pieniężna przeznaczona na spłatę przez Provident całkowitej kwoty pożyczki udzielonej w czasie konkursu oraz związanych z nią kosztów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze