20.11.16, 20:00
Subway reklamuje jesienne smaki
Trwa ogólnopolska kampania marki SUBWAY promująca jesienne smaki w menu. Tym razem sieć restauracji wprowadziła do swojej oferty Pumpkin Spice Latte.
Kampania obejmuje działania digital, e-PR oraz promocję za pośrednictwem materiałów POS. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie klientów restauracji do odwiedzenia SUBWAY i spróbowania sezonowego wyróżnika – nowej Pumpkin Spice Latte.
Marka prowadzi także dodatkowe działania promocyjne mające na celu zaangażowanie konsumentów. Marka organizuje konkursy za pośrednictwem Facebooka na profilu SUBWAY Polska, w których użytkownicy mogą zdobywać vouchery na darmową kawę.
Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze