16.11.16, 12:06

Przeagencja zmienia się w Truly

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Po 10 latach istnienia Przeagencja (należąca do Polska Press Grupy) zmienia się w Truly (#TrulyAgency). Wraz z nową nazwą agencja wprowadza model rozliczania się za efektywność tworzonych kreacji oraz kampanii przygotowywanych dla klientów.

Nowe hasło agencji „The Way It Should be” ma dotyczyć nie tylko przygotowywania kampanii 360° dopasowanych do odbiorców, obsługi klientów poprzez budowanie relacji, ale także rozliczania się z prowadzonych projektów. Nowa nazwa ma odzwierciedlać przekonanie, że kampanie reklamowe powinny być oparte na prawdziwych insightach i potrzebach konsumentów.

Zmiana nazwy wynika z ważnych dla nas powodów. Po pierwsze chcemy podkreślić zakończenie procesu integracji z Grupą Polska Press, która poszerza nasze kompetencje i daje unikalną przewagę na rynku. Po drugie chcemy zaakcentować nasz sposób myślenia o współpracy Klient - Agencja. Wprowadzamy model rozliczania za efekty jakie przyniosą realizowane przez nas projekty. Mówimy o efektywności każdego działu: od kreacji, przez redakcję social media, na Client service kończąc” – mówi Wacław Wykrytowicz, Prezes zarządu.

Agencja należy do grupy kapitałowej Polska Press od 2015 r. Jako część Grupy może korzystać z szerokich zasobów spółki, w tym możliwości dotarcia do ponad 13,2 mln polskich internautów (PBI/ Gemius, 08.2016), z czego ponad 9 mln korzysta z serwisów regionalnych. Oprócz tego Truly jest wspierane przez zespoły redakcyjne, specjalistów od performance marketingu oraz programistów Grupy. 

Ostatnie projekty Truly to: Oriflame (social media, webdesign, organizacja loterii), Grupa Żywiec (stworzenie nowej odsłony strony korporacyjnej) oraz Paulaner (social media, wsparcie komunikacyjne pierwszej polskiej edycji Paulaner Oktoberfest w social media oraz stworzenie strony dotyczącej wydarzenia).

Komentarze

Powiązane

23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
22.05.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life. Aktorka będzie gospodynią specjalnego programu
Wystartowała kampania „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik”, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest ok. 400 artykułów w przystępnej cenie. Ambasadorką projektu jest aktorka Joanna Brodzik.
22.05.24, 15:20
| reklama & PR » informacje
Własne M w Wielkim Mieście. Alior Bank promuje kredyty hipoteczne
Alior Bank rozpoczął kampanię marketingową, która promuje nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca br.
22.05.24, 13:23
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup? Kampania online DPD Polska tle skierowana do Zetek
DPD Polska ruszyło z kampanią promocyjną usług logistycznych OOH (Out-Of-Home), która skierowana jest przede wszystkim do młodego pokolenia tzw. Zetek. Działania prowadzone w oparciu o nowy język i warstwę wizualną wystartowały online 14 maja br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy