30.11.16, 18:00

Rusza świąteczna kampania promocyjna Pasaży Tesco

Pasaż Tesco
Fot.: materiały prasowe

W grudniu br., tradycyjnie Pasaże Tesco przygotują świąteczne atrakcje dla klientów. W wybranych lokalizacjach, odwiedzający spotkają się z gwiazdami oraz Świętym Mikołajem, a w 52 Pasażach w całej Polsce odbędzie się akcja rabatowa. 

Przed świętami Bożego Narodzenia Pasaże Tesco po raz kolejny stawiają na akcje promocyjne, wydarzenia specjalne oraz działania wizerunkowe, które mają zachęcić klientów do skorzystania z oferty sklepów i punktów usługowych. Działania te są częścią realizowanej kampanii budującej świadomość marki Pasaży Tesco.

10 grudnia w Pasażu Tesco w Zielonej Górze przy ulicy Energetyków 2A odbędzie się spotkanie z gwiazdami - Dorotą Gardias i Mateuszem Gesslerem. Specjalne wydarzenie świąteczne zaplanowano także w Centrum Handlowym Gocław przy ulicy Fieldorfa 41 w Warszawie. 18 grudnia można będzie spotkać tam gwiazdy – Mateusza Gesslera, Paulinę Krupińską, Joannę Jabłczyńską, Dorotę Gardias, Klaudię Halejcio, Maję Sablewską, Kamilę Szczawińską oraz Karola „Blowka” Gązwę. Zaproszeni goście włączą się w charytatywne ozdabianie pierników, z którego dochód zostanie przekazany Fundacji Tesco Dzieciom. To już kolejny rok, kiedy Pasaże w kooperacji z fundacją i zaproszonymi gwiazdami organizują „Wielką Akcję Charytatywną”. W czasie wydarzenia odbędzie się również akcja prosprzedażowa dla klientów robiących zakupy w Pasażu. Działania będą wspierane kampanią radiową.

Uzupełnieniem świątecznych działań w Pasażach Tesco będzie Magiczny Weekend Rabatów, który zaplanowano na 10 i 11 grudnia w 52 lokalizacjach w całej Polsce. Dodatkowo, w wybranych centrach pojawi się Święty Mikołaj. Podobnie jak w poprzednich latach Pasaże Tesco będą komunikować swoje działania świąteczne w RMF FM. Na antenie radia odbędzie się konkurs konsumencki, w którym do wygrania będą karty podarunkowe do zrealizowania w Pasażach Tesco.

Za organizację eventów dla Pasaży Tesco odpowiedzialna jest agencja Garden of Words.

Komentarze

Powiązane

13.12.24, 06:00
| reklama & PR » informacje
BMW Motorrad wybiera Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w mediach społecznościowych marki BMW Motorrad.
12.12.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Tak jak chcę. Pepco z pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową
Marka Pepco wystartowała ze swoją pierwszą świąteczną kampanią wizerunkową. W spocie, którego hasłem przewodnim jest: „Tak jak chcę”, zaprezentowano historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie.
12.12.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Gajewska w zespole oLIVE media
Anna Gajewska dołączyła do zespołu oLIVE media i objęła stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego.
12.12.24, 08:45
| reklama & PR » informacje
more communications agency to od teraz more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną, koncentrując się na minimalizmie i esencji komunikacji. Agencja zyskała nową nazwę ”more” i uproszczoną identyfikację.
11.12.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami
Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.
11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.