25.12.16, 13:00

Milion klientów Play korzysta z aplikacji muzycznej TIDAL

Dawid Podsiadło podczas gali rozdania Fryderyków
Fot.: materiały prasowe

Rok obecności promocji darmowego TIDALa w Play udowodnił, że co najmniej milion Polaków chce wspierać legalną muzykę. Od listopada 2015 roku użytkownicy 521 389 497 razy sięgnęli po muzykę TIDAL w PLAY i łącznie poświęcili aż 2454 lata na słuchanie legalnej muzyki dostarczanej przez serwis TIDAL.

5 listopada 2015 r. PLAY poinformował o nowej promocji, w ramach której swoim abonentom udostępnił serwis streamingowy TIDAL Premium na 2 lata za darmo (standardowa cena rynkowa serwisu to 19,99 zł/miesiąc). TIDAL tworzony przez czołowych światowych artystów (m.in. Jay-Z, Madonna, Rihanna) daje dostęp do ponad 40 milionów piosenek na trzech dowolnych urządzeniach, dostęp do tysięcy gotowych playlist na każdą okazję oraz umożliwia korzystanie z trybu offline (czyli słuchania muzyki bez połączenia z Internetem). To co wyróżnia TIDAL na rynku muzycznym to ekskluzywne premiery - w tym roku TIDAL jako pierwszy zaprezentował m.in.: albumy Beyonce, Rihanny, Kanye Westa, a swoje koncerty pokazali Bon Jovi czy Coldplay. W serwisie prezentują się także rodzimi artyści m.in. Kortez, Sylwia Grzeszczak, Hey oraz Pezet, który wraca na scenę muzyczną dzięki Play.

"Gdy wybieraliśmy partnera do akcji, której celem była promocja legalnych źródeł muzyki, naturalnym wyborem dla nas był TIDAL - serwis, którego współwłaścicielami są sami muzycy. Nie bez znaczenia dla nas było to, ze mogliśmy zaoferować konsumentom dostęp do muzyki w wysokiej jakości, bez strat, jak również to, że TIDAL oferował i oferuje swoim odbiorcom doradztwo w postaci playlist tworzonych przez prawdziwych znawców tematu. Mam ogromną satysfakcję z tego, że osiągnęliśmy cel, który nam przyświecał i przekonaliśmy Polaków, że warto sięgać po takie źródła muzyki, które oferują twórcom gratyfikację finansową, a nie jedynie promują i wykorzystują ich twórczość"  – tłumaczy Bartek Dobrzyński, szef marketingu i członek zarządu Play.

Dla Play był to rok pełen atrakcji, operator konsekwentnie promował legalną muzykę za darmo poprzez #playtidal, przekonując do tej akcji muzyków, artystów i influencerów. Wsparcie Gali Fryderyków, współpraca z czołowymi polskimi DJami tworzącymi playlisty na każdą okazję, liczne akcje promocyjne z gwiazdami Internetu, promocja koncertu Rihanny oraz billboardy z artystami światowego formatu (m.in. Rihanną, Madonną, Calvinem Harrisem) – sprawiły, że Play ma powody do świętowania, ponieważ jako jedyny gracz spoza branży włączył się w zmianę rynku muzycznego w Polsce.

Jak wynika z przeprowadzonych badań, to właśnie TIDAL jest obecnie jednym z najbardziej rozpoznawalnych muzycznych serwisów w Polsce. To drugie, po YouTube’ie, najczęściej wskazywane źródło muzyki online. Sam serwis pojawił się na rynku zaledwie półtora roku temu.

Co dalej? Promocję można aktywować do 31 grudnia br.,  a wszyscy klienci, którzy z niej skorzystali mogą cieszyć się darmową muzyką przez dwa lata od uruchomienia TIDALa. Operator nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i nie wyklucza powrotu z muzyczną ofertą w 2017 roku.

Komentarze

Powiązane

08.01.24, 21:00
| biznes i technologie » informacje
ORLEN przejmuje stacje paliw w Austrii
ORLEN sfinalizował zakup 100 proc. udziałów w spółce Doppler Energie zarządzającej 267 stacjami paliw w Austrii. Dzięki transakcji spółka posiada blisko 3,5 tysiąca stacji paliw w siedmiu krajach w Europie. Koncern rozważa dalsze akwizycje w regionie oraz działania, które pozwolą mu dołączyć do grona liderów w obszarze elektromobilności na austriackim rynku.
07.01.24, 20:43
| biznes i technologie » informacje
Dealz ma już trzysta sklepów na polskim rynku
Sieć Dealz (Pepco Group) w grudniu 2023r., otworzyła w Bytomiu swój 300. sklep w Polsce.
06.01.24, 10:53
| biznes i technologie » informacje
ROMET prognozuje 60 proc. wzrost przychodów w sezonie 2024. Rowery marki obecne na 50 rynkach
Mimo spowolnienia na rynku rowerowym, polski producent rowerów - firma ROMET, prognozuje wzrost przychodów na poziomie 60 proc. w sezonie 2024.
03.01.24, 12:14
| biznes i technologie » informacje
Tomasz Podolski Dyrektorem Sprzedaży w Hochland Polska
2 stycznia 2024 r. Tomasz Podolski objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Hochland Polska. Podolski pracował wcześniej, m.in. w Unilever Polska, Danone czy Lorenz Bahlsen Snack-World.
03.01.24, 07:45
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Orange Polska z umowamina budowę sieci szerokopasmowych w ramach KPO
W ramach ogłoszonych naborów, zapewniających dostęp do bardzo szybkiego internetu na terenach tzw. białych plam, Orange Polska podpisał umowy dla 20 obszarów. Dzięki temu około 110 tys. gospodarstw domowych i prawie 16 tys. przedsiębiorstw zostanie objętych zasięgiem sieci szerokopasmowej.
26.12.23, 10:38
| biznes i technologie » informacje
Maspex przejmuje Becherovkę
Grupa Maspex, właściciel m.in. marek Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz oraz alkoholi w tym Żubrówki, podpisała umowę z Pernod Ricard. W wyniku planowanej transakcji polska spółka stanie się właścicielem marki Becherovka oraz zakładu produkcyjnego wraz z magazynem w Karlovych Varach w Czechach.
18.11.23, 08:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
DHL Parcel zmienia się DHL eCommerce
DHL Parcel, firma działająca na rynku usług kurierskich w Polsce, rozpoczyna proces zmiany nazwy.
17.11.23, 19:45
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com na dwunasty rynek. Tym razem do Włoch
Answear.com, e-commerce oferujący modę i produkty Home & Lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozszerza działalność o rynek włoski.
15.11.23, 15:00
| biznes i technologie » informacje | kultura » muzyka
Grupa Empik muzyczna kupiła wytwórnię Jazzboy Records
Empik przejmuje 100 proc. udziałów w polskiej wytwórni muzyki alternatywnej – Jazzboy Records. W wyniku transakcji ma zacieśnić się współpraca między wytwórnią, platformą dystrybucyjną e-muzyka oraz innymi podmiotami z Grupy Empik.
01.11.23, 22:22
| biznes i technologie » informacje
CPS GfK: rynek marek własnych w branży FMCG w Polsce jest warty już 48 mld zł
Rynek marek własnych w polskiej branży FMCG jest już warty 48 mld zł. W 2025 r. marki własne mają odpowiadać za jedną czwartą wszystkich wydatków polskich gospodarstw domowych na produkty szybkozbywalne – wynika z najnowszego raportu „CPS GfK. Private Brands 2023“.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.