19.12.16, 11:24

Warszawa: Trójka straciła najwięcej, TOK FM w górę

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

Liderem warszawskiego rynku pozostaje Radio Zet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2016 r. do 30 listopada 2016 r. (Warszawa).

Radio Zet w ostatniej fali uzyskało 13 proc. udziału w rynku (100 proc. – czas słuchania radia ogółem). To w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku, oznacza stratę 1,8 p.p. Drugie miejsce zajmuje Trójka, która zaliczyła największy spadek (aż 2,3 p.p.). Trzecie miejsce zajmuje Radio RMF FM (wzrost o 2 p.p.).

Największy wzrost na warszawskim rynku zanotowało Radio TOK FM (aż o 3 p.p.) i stacja awansowała na czwarte miejsce. Duży wzrost zanotowało Radio Pogoda (o 1,4 p.p.) i Radio Plus Warszawa (wzrost o 1 p.p.). Duży wzrost zanotowało również Radio Złote Przeboje (o 0,9 p.p.) i Antyradio (o 0,8 p.p.). Z kolei dużą stratę zanotowało Radio VOX FM (o 1,3 p.p.) i Eska Warszawa (o 0,8 p.p.).

Udział stacji radiowych w Warszawie

  grudzień 2014 : maj 2015 czerwiec 2015 : listopad 2015 grudzień 2015 : maj 2016 czerwiec 2016 : listopad 2016
Radio ZET 13,4% 14,8% 12,0% 13,0%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 10,1% 12,1% 12,2% 9,8%
Radio RMF FM 10,2% 7,7% 8,7% 9,7%
Radio TOK FM 6,2% 6,4% 7,5% 9,4%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 7,2% 8,0% 6,6% 7,8%
Radio VOX FM (sieć: 17 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock 5,6% 7,4% 9,1% 6,1%
Radio ESKA Warszawa 7,2% 6,5% 6,0% 5,7%
Radio Pogoda (Warszawa) / do 2015-07 Radio Nostalgia (Warszawa) 4,5% 3,3% 3,5% 4,7%
Radio Złote Przeboje 100,1 FM (Warszawa) / do 2015-07 Radio Złote Przeboje Pogoda 100,1 FM (Warszawa) 4,9% 3,5% 4,4% 4,4%
Antyradio / do 2015-01 Radio ZET Chilli 3,2% 2,3% 3,8% 4,1%
Radio Eska Rock (Warszawa) / do 2013-11 Radio VOX FM (Warszawa) 3,1% 3,2% 3,7% 3,7%
Radio ZET Chilli (Warszawa/Kraków) / do 2015-01 Radio ZET Gold (Warszawa) 2,2% 3,3% 2,4% 3,1%
Radio RMF Classic (Warszawa) / badane od 10.2010 3,0% 2,9% 2,3% 2,3%
Radio Wawa (Warszawa) 2,0% 1,8% 1,7% 2,2%
Radio RMF MAXXX (Warszawa) 2,0% 2,3% 1,9% 1,8%
Radio Plus Warszawa 1,9% 0,8% 1,5% 1,8%
Radio Kolor 103 FM (Warszawa) 1,7% 2,2% 2,2% 1,6%
RDC - Radio dla Ciebie (Warszawa) / do 2016.03 Polskie Radio RDC (Warszawa) 1,3% 1,5% 1,3% 1,6%
Radio Maryja 1,3% 1,0% 2,4% 1,6%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 1,4% 1,8% 1,4% 1,3%
Radio ZET Gold (Warszawa) / do 2015-01 AntyRadio 94 FM (Warszawa) 1,5% 1,3% 0,9% 0,9%
Radio Warszawa 0,9% 1,2% 0,8% 0,7%
Akademickie Radio Kampus (Warszawa) 0,3% 0,5% 0,4% 0,7%
Rock Radio 103,7 FM (Warszawa) / do 2014-01 Radio 103,7 Roxy FM (Warszawa) 1,8% 1,0% 1,5% 0,7%
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN 0,7% 0,6% 1,0% 0,6%
Polskie Radio 24 / do 2016-08 Czwórka - Program 4 Polskiego Radia 0,9% 1,0% 0,4% 0,5%

Fale:
grudzień 2014 : maj 2015 (wielkość: 41 959)
czerwiec 2015 : listopad 2015 (wielkość: 41 987)
grudzień 2015 : maj 2016 (wielkość: 41 989)
czerwiec 2016 : listopad 2016 (wielkość: 41 762)
Grupy celowe:
Warszawa:
Wybrane miasta = Warszawa
Wielkość (nie ważona): 1 363 389 (87 006 przypadków, 6,1% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Komentarze

Powiązane

02.12.24, 12:55
| radio » informacje
Radio ESKA kontynuuje akcję Kto jest Twoim Mikołajem?
Radio ESKA po raz kolejny akcją organizuje akcję „Kto jest Twoim Mikołajem?”. Przez cały grudzień trwa także głosowanie na największy hit 2024 roku.
01.12.24, 08:00
| radio » informacje
Spotkanie ze świętym Mikołajem na antenie Polskiego Radia Dzieciom
6 grudnia br. w godz. 20.00-21.00 św. Mikołaj będzie odpowiadał na pytania nadesłane przez najmłodszych słuchaczy Polskiego Radia Dzieciom. Wydarzenie będzie można śledzić w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej stacji.
29.11.24, 19:17
| radio » informacje
Świeża krew. Eska Roch chce promować młode rockowe talenty
4 grudnia br. na antenie radia Eska ROCK ruszy nowy program „Świeża krew”, którego celem jest promocja świeżych, obiecujących zespołów, solistów i projektów muzycznych, które przyciągają uwagę swoją pasją oraz jakością twórczości.
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
29.11.24, 09:30
| radio » informacje
Choinkowy Kurier Radia VOX FM dowiezie choinki do domów słuchaczy
Na grudzień br., Radio VOX FM zaplanowało dwie akcje: „Świąteczną Bitwę Hitów” oraz „Chhoinkowego Kuriera”.
29.11.24, 07:30
| radio » informacje
Kuba Strzyczkowski poprowadzi po raz piąty licytacje charytatywne w Radiu 357
29 listopada br. rusza piąta świąteczna akcja charytatywna społeczności Radia 357. Cztery aukcje antenowe poprowadzi tradycyjnie Kuba Strzyczkowski. To już trzydzieste licytacje charytatywne prowadzone przez dziennikarza i piąte w Radiu 357.
29.11.24, 06:30
| radio » informacje
70. urodziny Kroniki Sportowej w Jedynce
W sobotę, 30 listopada br. „Kronika Sportowa” obchodzić będzie swoje 70. urodziny. Z tej okazji, tego dnia, na antenie Jedynki pojawią się informacje o jubileuszu tej, nadawanej od 1954 roku, audycji we wszystkich serwisach sportowych, w specjalnym serwisie po godz. 12.30 oraz w materiałach wspomnieniowych w „Kronice Sportowej”.
28.11.24, 23:06
| radio » informacje
Polskie Radio RDC wyemituje ponad 100 fraszek Jana Kochanowskiego w 440. rocznicę śmierci poety
Polskie Radio RDC uczci 440. rocznicę śmierci Jana Kochanowskiego emitując ponad 100 „Fraszek”. W nagraniach wzięli udział, m.in. Teresa Lipowska i Dorota Landowska, natomiast za reżyserię odpowiada Dyrektor Literacki i Zastępca Redaktora Naczelnego RDC – Aleksandra Głogowska.
28.11.24, 14:00
| radio » informacje | kultura » muzyka
Młody Mozart. Zakochany Beethoven. Roztargniony Haydn. Koncert Orkiestry Polskiego Radia w Warszawie
30 listopada br. o godz. 19.00 w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego wystąpi Orkiestra Polskiego Radia w Warszawie, którą poprowadzi jej dyrektor artystyczny, Michał Klauza. Organizatorami wydarzenia są Orkiestra Polskiego Radia w Warszawie i Program 2.
27.11.24, 11:15
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Agnieszka Handerska dyrektorką handlową sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej w Grupie Eurozet
Grupa Eurozet kontynuuje proces integracji obszarów sprzedaży biura reklamy. Nowe stanowisko dyrektor handlowej sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej objęła Agnieszka Handerska.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.