02.01.17, 13:00
Eurosport z olimpijską identyfikacją wizualną marki
1 stycznia br. oficjalnie rozpoczęła się współpraca między Discovery Communications a Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl). Na wszystkich platformach Eurosportu pojawiły się olimpijskie koła i nowa identyfikacja wizualna marki.
Nowy symbol ma łączyć w sobie dotychczasowe logo Eurosportu i koła olimpijskie, między którymi znajduje się podium - znak sportowej doskonałości i marzenie każdego sportowca na świecie.
1 stycznia br. logotyp po raz pierwszy zagościł na antenach Eurosportu i na wszystkich platformach nadawcy – w usłudze Eurosport Player, serwisach internetowych Eurosport.com i portalach społecznościowych.
W dniu prezentacji nowego logotypu na antenie Eurosportu 1 miała miejsce również premiera filmu nt. igrzysk olimpijskich pt.:”Miliony dróg. Jeden cel”. Program przedstawia historię dwójki sportowców począwszy od ich pierwszych kroków stawianych w sporcie, po dorosłą karierę. To opowieść o poświęceniu i pokonywaniu trudności na drodze do zwycięstwa i udziału w igrzyskach.
Discovery Communications i Eurosport posiadają wyłączne prawa do transmisji igrzysk olimpijskich na terenie 50 krajów Europy od 2018 roku aż po igrzyska w 2024 roku (nie dotyczy Francji w latach 2018-2020; Eurosport będzie oficjalnym nadawcą igrzysk w Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku; nie dotyczy Rosji).
Komentarze