05.01.17, 12:00
Małgorzata Kożuchowska w kolejnej odsłonie kampanii Bonarki
W kolejnej odsłonie kampanii krakowskiej Bonarki, pojawiła się Małgorzata Kożuchowska – ambasadorka centrum. Astronomiczne przeceny centrum reklamuje odwołując się do opowieści Stanisława Lema.
Tytułowi zbioru Lema „Bajki robotów” Bonarka nadała wymiar „bajecznych rabatów”. Centrum zachęca do nich używając surrealistycznej grafiki, inspirowanej twórczością Daniela Mroza - grafika, rysownika i ilustratora „Przekroju”. Mróz zasłynął także jako ilustrator dzieł Lema i Mrożka, zwłaszcza pierwszych wydań tych autorów, a jego rysunki często były wykorzystywane w zagranicznych przekładach.
Kampania reklamowa Bonarki ma charakter lokalny. W outdoorze (BB i CLP) jest widoczna na terenie Krakowa i w samym centrum. Poza tym Bonarka korzysta z lokalnych serwisów internetowych, nieco rzadziej z wydań papierowych należących do ich wydawców. Prowadzona jest również kampania radiowa.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze