09.01.17, 13:38

Zima jest chwilą. Chwytaj ją. Zimowa kampania Pepsi

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

30 grudnia 2016 r. ruszyła kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”, która potrwa do 6 marca br. Akcja ma na celu zachęcenie młodych ludzi do podążania za swoją pasją oraz odkrywania, celebrowania, a także dzielenia się zimowymi chwilami z bliskimi. Za realizację kampanii odpowiada Deloitte Digital, agencja BBDO, studio Graffiti oraz OMD.

Koncept kampanii odwołuje się do niepowtarzalnych momentów. Łyk orzeźwiającego smaku Pepsi ma pomagać w przełamaniu zimowej rutyny, wyrażeniu siebie oraz w korzystaniu z chwil spędzonych w gronie przyjaciół. „Charakter i cel akcji obrazuje spot reklamowy: grupa znajomych świetnie się bawi podczas wypadu w góry – jeżdżą na nartach i snowboardzie, organizują szaloną imprezę. Krótko mówiąc: korzystają z życia i cieszą się chwilą. Chcieliśmy zachęcić wszystkich do celebrowania wyjątkowych momentów, pamiętając o tym, że z Pepsi smakują najlepiej” – tłumaczy Małgorzata Sałapatek, Brand Manager Pepsi. ”Nie zapominamy również o zaangażowaniu internautów, którzy dzięki możliwościom, jakie dają portale społecznościowe, w tym m.in. Facebook, będą mogli brać udział w zabawie” – dodaje Sałapatek.

Kampania obejmuje przede wszystkim działania w telewizji i Internecie. W ramach akcji powstał 30 sekundowy spot reklamowy, który jest dystrybuowany zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, jak i tematycznych. Prowadzone są działania w social mediach, a także aktywacja online oparta na 90 sekundowym spocie wyprodukowanym specjalnie na potrzeby publikacji internetowych. Kampania obejmuje także działania w sieci sprzedaży detalicznej, które dedykowane są trzem markom napojowym PepsiCo: Pepsi, Mirinda i 7up.

Agencja Deloitte Digital odpowiadała za działania w Internecie, a także stworzenie key visuals. Kreacją reklam zajęło się studio Graffiti, zaś adaptacją BBDO Warszawa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.