09.01.17, 13:38
Zima jest chwilą. Chwytaj ją. Zimowa kampania Pepsi
30 grudnia 2016 r. ruszyła kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”, która potrwa do 6 marca br. Akcja ma na celu zachęcenie młodych ludzi do podążania za swoją pasją oraz odkrywania, celebrowania, a także dzielenia się zimowymi chwilami z bliskimi. Za realizację kampanii odpowiada Deloitte Digital, agencja BBDO, studio Graffiti oraz OMD.
Koncept kampanii odwołuje się do niepowtarzalnych momentów. Łyk orzeźwiającego smaku Pepsi ma pomagać w przełamaniu zimowej rutyny, wyrażeniu siebie oraz w korzystaniu z chwil spędzonych w gronie przyjaciół. „Charakter i cel akcji obrazuje spot reklamowy: grupa znajomych świetnie się bawi podczas wypadu w góry – jeżdżą na nartach i snowboardzie, organizują szaloną imprezę. Krótko mówiąc: korzystają z życia i cieszą się chwilą. Chcieliśmy zachęcić wszystkich do celebrowania wyjątkowych momentów, pamiętając o tym, że z Pepsi smakują najlepiej” – tłumaczy Małgorzata Sałapatek, Brand Manager Pepsi. ”Nie zapominamy również o zaangażowaniu internautów, którzy dzięki możliwościom, jakie dają portale społecznościowe, w tym m.in. Facebook, będą mogli brać udział w zabawie” – dodaje Sałapatek.
Kampania obejmuje przede wszystkim działania w telewizji i Internecie. W ramach akcji powstał 30 sekundowy spot reklamowy, który jest dystrybuowany zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, jak i tematycznych. Prowadzone są działania w social mediach, a także aktywacja online oparta na 90 sekundowym spocie wyprodukowanym specjalnie na potrzeby publikacji internetowych. Kampania obejmuje także działania w sieci sprzedaży detalicznej, które dedykowane są trzem markom napojowym PepsiCo: Pepsi, Mirinda i 7up.
Agencja Deloitte Digital odpowiadała za działania w Internecie, a także stworzenie key visuals. Kreacją reklam zajęło się studio Graffiti, zaś adaptacją BBDO Warszawa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze