11.01.17, 09:00

Turniej Czterech Skoczni z rekordowym zainteresowaniem na antenie Eurosportu 1

Kamil Stoch
Fot.: materiały prasowe

Transmisje Eurosportu 1 z 65. Turnieju Czterech Skoczni - cieszyły się rekordową popularnością. Drogę Kamila Stocha po zwycięstwo śledziło średnio ponad 800 tys. widzów (osiem transmisji, dane: Nielsen Audience Measurement) w grupie 4+. Jest to wynik aż o 81 proc. lepszy niż przed rokiem. 

Wszystkie osiem transmisji słynnego turnieju, w którym Polacy byli zdecydowanie najlepszą drużyną, zajmując pierwsze (Kamil Stoch), drugie (Piotr Żyła) i czwarte (Maciej Kot) miejsce, przyciągnęły przed ekrany Eurosportu 1 łącznie 4,25 mln widzów.

W trakcie Turnieju Czterech Skoczni, czyli w dniach od 29 grudnia do 6 stycznia, Eurosport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym z udziałem w rynku na poziomie 1,2 proc. Udział w rynku kanału podczas transmisji TCS (konkursy i kwalifikacje) wyniósł 6,5 proc. w grupie 4+ oraz 4 proc. w grupie komercyjnej (16-49).

Turniej Czterech Skoczni to wyjątkowe wydarzenie, które od lat wywołuje ogromne emocje wśród polskich widzów. W tym roku mamy podwójny powód do radości – historyczny występ polskich skoczków oraz rekordowe wyniki oglądalności tego prestiżowego turnieju w Eurosporcie. Dzięki nam polscy fani skoków narciarskich mogli śledzić cały turniej – zarówno konkursy główne, jak i rywalizację w kwalifikacjach. Z niecierpliwością czekamy na kolejne zawody rozgrywane w ramach Pucharu Świata, trzymając kciuki za występy Polaków. Przy okazji jeszcze raz gratulujemy nie tylko zwycięzcy rywalizacji, Kamilowi Stochowi, ale także całej polskiej reprezentacji, która dostarczyła nam wiele radości i wzruszeń” – powiedział Adam Widomski, Eurosport Channel Director.

Komentarze

Powiązane

30.09.24, 14:58
| telewizja / VOD » informacje
TVP Info – włącz się na nowo. Duże zmiany w TVP INFO (fotogaleria nowego studia)
30 września br., kanał informacyjny TVP Info rozpoczął nadawanie z nowego studia. Stacja zaprezentowała także nowy logotyp i oprawę graficzną. Celem zmian jest wzmocnienie newsowego charakteru TVP Info i zerwanie – jak podkreśla nadawca - z wizerunkiem stacji propagandowej.
30.09.24, 12:56
| telewizja / VOD » informacje
TVN zapowiada polską edycję Eternal Glory
Wkrótce w Grecji rozpoczną się zdjęcia do nowego programu TVN – opartego na formacie „Eternal Glory”. Mistrzowie sportu staną przed wyjątkowymi wyzwaniami, a całość poprowadzi Anna Senkara. N
30.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » seriale
Krew z krwi. Ruszyły zdjęcia do III sezonu serialu
21 sierpnia br. w Warszawie padł pierwszy klaps na planie jednego z najbardziej wyczekiwanych polskich seriali sensacyjnych – „Krew z krwi” (TVP).
29.09.24, 18:00
| telewizja / VOD » informacje
Oko na Europę. Dorota Bawołek i Maciej Zakrocki gospodarzami nowego formatu TVP Info
W ofercie TVP INFO pojawi się nowy program „Oko na Europę”, który poprowadzą Dorota Bawołek i Maciej Zakrocki.
29.09.24, 12:25
| telewizja / VOD » informacje
1,7 mln widzów obejrzało premierę teledysku Moja i Twoja Nadzieja
26 września br. widzowie programu informacyjnego „19.30” mogli obejrzeć premierę teledysku do nowej wersji utworu „Moja i Twoja Nadzieja”, który powstał w ramach akcji Telewizji Polskiej #RazemDlaWas niosącej pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce.
28.09.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
W poszukiwaniu dobrego filmu. Katarzyna Borowiecka i Igor Kierkosz gospodarzami nowego programu filmowego TVP2
W sobotę, 28 września br. o godz. 18:50, tuż przed galą kończącą 49. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, w TVP2 zadebiutuje nowy magazyn filmowy – „W poszukiwaniu dobrego filmu”. Jego gospodarzami będą Katarzyna Borowiecka i Igor Kierkosz. Premierowe emisje w każdą sobotę w Dwójce.
28.09.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Fake czy Historia? Nowy cykl publicystyczny TVP Historia
18 września br. o godz. 18:10 TVP Historia rozpoczęła emisję nowego cyklu „Fake czy Historia?”. Seria powstaje we współpracy z Muzeum Historii Polski w Warszawie oraz Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
27.09.24, 12:30
| telewizja / VOD » ludzie
Ewa Wituszyńska przeszła z Biznes 24 do MWE Networks
Ewa Wituszyńska dołączyła do MWE Networks i objęła stanowisko Dyrektora Komercyjnego. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu sprzedaży specjalnej.
27.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Junior Music z nowym logotypem i oprawą
Od 30 września br., Junior Music wprowadza nowy logotyp i oprawę graficzną. To jak tłumaczy nadawca kolejny krok w realizacji długofalowej strategii Grupy MWE.
26.09.24, 13:30
| telewizja / VOD » ludzie
Diana Kautz i Mateusz Szymkowiak w ekipie pasma Dobrego dnia w TVP3 Warszawa
Do gospodarzy programu „Dobrego dnia” w TVP3 Warszawa dołączyła Diana Kautz. Zespół stacji wzmocnił też w roli reportera Mateusz Szymkowiak.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.