10.01.17, 20:31
100 Rad: Bauer debiutuje z pierwszy poradnikiem dla kobiet 50+
12 stycznia br. ukaże się "100 Rad" (Wydawnictwo Bauer) – pierwszy w Polsce tygodnik dla kobiet 50+.
"100 Rad" to poradnik, który ma być oparty na nowej, unikatowej koncepcji. Adresowany jest do starszych czytelniczek i ma dostarczać im porad i wskazówek z wielu ważnych aspektów życia codziennego, głównie z zakresu zdrowia (Zdrowie domowe sposoby; Zdrowie to warto wiedzieć; Zioła wokół nas), domu (Mądra gospodyni - oszczędzanie jest łatwe), prawa i psychologii (Życiowe sprawy), czy kuchni (Kuchnia tania w sezonie, Kuchnia czytelniczek). Ponadto w każdym wydaniu ma pojawiać się unikatowy format: „Jak nie dać się naciągnąć na…” – czyli cykl materiałów przestrzegający przed różnego rodzaju oszustwami, na które narażone są czytelniczki.
Jak zapewnia wydawca, wszystkie materiały mają być konsultowane przez ekspertów, a kwestie trudne wyjaśniane w prosty, przejrzysty i praktyczny sposób. Rady mają być pisane przystępnym językiem.
Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 50+ , głównie do mieszkanek małych i średnich miejscowości, z wykształceniem podstawowym lub średnim. Potencjalne czytelniczki, to dojrzałe kobiety, które mają tradycyjne i praktyczne podejście do życia.
Poradnik jest autorską koncepcją Wydawnictwa Bauer, opartą na przeprowadzonych w ubiegłym roku szczegółowych badaniach grupy docelowej. Redaktorem naczelnym tygodnika jest Joanna Kadej-Krzyczkowska. Tygodnik ukaże się w nakładzie 250 tysięcy egzemplarzy i w cenie 1,39 zł. Objętość tygodnika to 40 stron.
Kampania promocyjna nowego tytułu obejmie stacje telewizyjne (TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne ) i magazyny Wydawnictwa Bauer. Za realizację nowej kampanii odpowiedzialna jest firma Digit-Art, za zakup mediów MEC.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze