13.01.17, 14:00
Rafał Wiśniewski Dyrektorem Rozwoju Sprzedaży i Produktu Reklamowego Prasy w Polska Press Grupiey
Rafał Wiśniewski, ostatnio Dyrektor Rozwoju Sprzedaży i Analiz Biura Reklamy, od stycznia 2017 r. zajmuje stanowisko Dyrektora Rozwoju Sprzedaży i Produktu Reklamowego Prasy.
Wiśniewski na nowym stanowisku zarządzać będzie prasowymi produktami reklamowymi (prasa płatna, prasa bezpłatna, wydania specjalne i periodyki). Zajmie się koordynacją rozwoju dotychczasowego portfolio produktów prasowych, a także kreowaniem nowych rozwiązań w zakresie reklamy prasowej. Będzie również odpowiedzialny za rozwój potencjału przychodowego oraz procesy sprzedażowe w zakresie produktów prasowych. Do jego obowiązków należeć będzie również koordynacja systemów informatycznych wspierających pracę Biura Reklamy.
Rafał Wiśniewski przejmuje też zarządzanie Działem Emisji Prasa, kierowanym przez Angelikę Suchecką-Górniak. W strukturze podlega bezpośrednio Pawłowi Kosskowi, Dyrektorowi Zarządzającemu Biura Reklamy Polska Press Grupy.
Wiśniewski posiada prawie 20-letnie doświadczenie w mediach, reklamie, badaniach oraz statystyce. Karierę zawodową w branży reklamowej rozpoczął w 2000 r., najpierw u brokera mediowego, potem kontynuował w domu sprzedaży prasy regionalnej Media Tak. Z Polska Press związany jest od 2007 r., gdzie przez wiele lat pełnił funkcję Dyrektora Działu Analiz Biura Reklamy. Uczestniczył w procesie zakupu i integracji Mediów Regionalnych. Reprezentuje Polska Press Grupę jako członek rady nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze