12.01.17, 12:00
Sieci radiowe w IV kwartale: duży spadek Eski
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiową – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. (sieci radiowe).
W ostatniej fali Radio Eska zanotowało 6,1 proc. udziału w rynku radiowym. To w porównaniu z analogicznym okresem czasu sprzed roku oznacza stratę aż o 0,6 p.p. To również największy spadek w obrębie sieci radiowych. Na drugim miejscu swoją pozycję umocniło Audytorium 17 (wzrost o 0,2 p.p.). Trzecie miejsce obroniła sieć RMF MAXXX (przy stracie 0,3 p.p.).
W fali spadków znalażły się także takie sieci jak: Złote Przeboje (strata 0,3 p.p.), Radio Zet Gold (strata 0,3 p.p.) oraz Radio Plus (strata 0,2 p.p.). Inne dwie sieci zanotowały niewielki wzrost - Radio Wawa (o 0,1 p.p.) i Radio Pogoda (o 0,2 p.p.). Zet Chilli i Rock Radio zachowały słuchalność sprzed roku.
Udział sieci radiowych w rynku słuchalności
październik 2015: grudzień 2015 | styczeń 2016: marzec 2016 | kwiecień 2016: czerwiec 2016 | lipiec 2016: wrzesień 2016 | październik 2016: grudzień 2016 | |
ESKA | 6,7% | 6,7% | 6,7% | 7,1% | 6,1% |
Audytorium 17 | 5,6% | 5,3% | 5,8% | 5,1% | 5,8% |
RMF MAXXX | 3,3% | 2,9% | 2,6% | 3,6% | 3,0% |
Złote Przeboje | 3,1% | 2,9% | 3,0% | 3,0% | 2,8% |
Radio PLUS | 2,1% | 2,0% | 2,2% | 2,2% | 1,9% |
WAWA | 1,2% | 1,1% | 1,0% | 1,1% | 1,3% |
Radio Pogoda | 0,7% | 0,6% | 0,7% | 1,0% | 0,9% |
Zet Gold | 0,9% | 0,7% | 0,8% | 0,8% | 0,6% |
Chilli ZET | 0,3% | 0,3% | 0,3% | 0,3% | 0,3% |
Rock Radio | 0,2% | 0,4% | 0,3% | 0,2% | 0,2% |
Fale:
październik 2015 : grudzień 2015 (wielkość: 21 047)
styczeń 2016 : marzec 2016 (wielkość: 21 007)
kwiecień 2016 : czerwiec 2016 (wielkość: 20 970)
lipiec 2016 : wrzesień 2016 (wielkość: 20 751)
październik 2016 : grudzień 2016 (wielkość: 21 023)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 254 825 (1 432 507 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Komentarze