21.01.17, 12:00
Gingerbread Latte w SUBWAY wspierana kampanią
Do oferty SUBWAY dołączyła Gingerbread Latte, której towarzyszą m.in. działania digital.
Kampania obejmuje działania digital, e-PR oraz promocję za pośrednictwem materiałów POS. Jej celem jest zachęcenie klientów do odwiedzenia restauracji SUBWAY i spróbowania sezonowej oferty – nowej Gingerbread Latte.
Marka prowadzi także dodatkowe działania promocyjne mające na celu zaangażowanie konsumentów. Czekają na nich konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu marki, w których mogą zdobywać vouchery na darmową kawę.
Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze