17.01.17, 16:00

500 tys. zł dla WOŚP od użytkowników Interii

Przedstawiciele portalu Interia w sztabie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Fot.: materiały prasowe

Użytkownicy Interii zebrali dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy sumę przekraczającą pół miliona zł.

Jubileuszowa, 25. edycja WOŚP to piąty rok współpracy Interii z Orkiestrą. Portal – jak co roku - uruchomił specjalną stronę pomagam.interia.pl, gdzie każdy mógł wesprzeć WOŚP nie wychodząc z domu. Intensywna kampania reklamowa kierowała do zbiórki m.in. ze strony głównej portalu.

Interia przez całą niedzielę żyła finałem. Internauci mogli zobaczyć przekaz na żywo z warszawskiego studia WOŚP i koncerty na Orkiestrowej scenie. Dziennikarze portalu prowadzili bezpośrednią relację prosto z namiotu na Placu Defilad, nagrywali wywiady i materiały video, i wspólnie z Jurkiem Owsiakiem zachęcali do wpłat na telewizyjnej antenie. Na stronie głównej Interii prezentowany był licznik z aktualnym stanem konta WOŚP, a w radiu RMF FM emitowane były spoty radiowe zachęcające do wspierania Orkiestry przez internet. W ciągu ostatnich pięciu lat Interia zebrała dla WOŚP blisko 1,3 mln zł.

Portal współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi, m.in. z WOŚP, Stowarzyszeniem Wiosna, Fundacją DKMS, PCK, Fundacją Mam Marzenie oraz Psi Los.

Komentarze

Powiązane

23.11.23, 17:45
| internet » informacje
Ruszyła III edycja Plebiscytu As Sportu Interii. W zeszłorocznej akcji oddano ponad 600 tys. głosów
20 listopada br. ruszyła trzecia edycja Plebiscytu Interii, w którym internauci wybierają najlepszego sportowca roku.
22.11.23, 06:30
| internet » informacje
WP Holding rośnie dynamicznie w III kwartale 2023 r. dzięki turystyce
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wirtualnej Polski Holding S.A. w III kwartale 2023 r. wyniosły ponad 405 mln zł. To oznacza wzrost o niemal 50 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Największy wpływ na wyniki miał przede wszystkimniemal trzykrotny wzrost zysków w obszarze turystyki.
21.11.23, 16:00
| internet » e-commerce
Supermocje.pl. Nowy Serwis Gazeta.pl ma informować o wyprzedażach i promocjach
Gazeta.pl przed Black Week uruchomiła serwis Supermocje.pl, który ma informować o wyprzedażach, promocjach i zniżkach.
21.11.23, 09:47
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Finałowy turniej Davis Cup 2023 na platformie Pilot WP
21 listopada br. rozpocznie się kolejna edycja finałowego turnieju Davis Cup 2023. Wszystkie mecze będą rozgrywane w hiszpańskiej Maladze od 21 do 26 listopada br.
20.11.23, 08:30
| internet » informacje
WP inwestuje w Legimi. Spółka kupiła 12,5 proc. akcj
Spółka Wirtualna Polska Media nabyła mniejszościowy pakiet akcji spółki Legimi S.A. Działającej na rynku ebooków w Polsce. Za pakiet 12,5 proc. akcji spółki zapłaciła 5,3 mln zł.
19.11.23, 22:15
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Andrzej Sołtysik w Iberionie. Poprowadzi dwa formaty video
Do grupy mediowej Iberion dołączy Andrzej Sołtysik. To siódmy i ostatni z zapowiedzianych przez firmę transferów, które ogłaszane są w ramach procesu rebrandingu.
18.11.23, 08:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
DHL Parcel zmienia się DHL eCommerce
DHL Parcel, firma działająca na rynku usług kurierskich w Polsce, rozpoczyna proces zmiany nazwy.
17.11.23, 19:45
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com na dwunasty rynek. Tym razem do Włoch
Answear.com, e-commerce oferujący modę i produkty Home & Lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozszerza działalność o rynek włoski.
17.11.23, 16:48
| internet » informacje
Wirtualna Polska wesprze strażników puszczy w ramach Strategii Zrównoważonego Rozwoju WP
Wirtualna Polska współpracuje z Fundacją Dziedzictwo Przyrodnicze i Funduszem Obywatelskim im. Henryka Wujca. Wspólnie realizują projekt wsparcia strażników lasów działających w całej Polsce. To kolejny projekt wpisujący się w realizację zobowiązań zawartych w Strategii Zrównoważonego Rozwoju WP na najbliższe lata.
17.11.23, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Dla ludzi o zdrowym rozsądku tylko prawda jest ciekawa. Kampania reklamowa e-tygodnika Wprost i Wprost.pl
„Wprost” ruszył 15 listopada br. z kampanią promocyjną prowadzoną pod hasłem „Dla ludzi o zdrowym rozsądku tylko prawda jest ciekawa. Najważniejsze to mówić o niej WPROST”.