19.01.17, 09:10

Ucho Prezesa: ekwiwalent reklamowy na temat produkcji wyniósł 8 mln zł

Liczba materiałów na temat serialu „Ucho Prezesa” w mediach tradycyjnych, 2 – 17 stycznia 2017 r.
Fot.: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Pierwsze odcinki nowego internetowego serialu Kabaretu Moralnego Niepokoju obejrzało już ponad 10 mln widzów. Na temat „Ucha Prezesa” w mediach ukazało się prawie 50 tys. publikacji, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł 8 mln zł – wynika z raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Realizacja Roberta Górskiego osiągnęła wysokie wyniki oglądalności. Pierwszy odcinek obejrzano ponad 4,5 mln razy, drugi prawie 4 mln, a trzeci 2,6 mln. Miniserial polityczny zyskał także spore poparcie mediów. W dniach od 2 do 17 stycznia br. w kontekście produkcji ukazało się 49,5 tys. materiałów. Blisko 98 proc. to wzmianki internautów w social media, 2 proc. to artykuły na portalach internetowych. W prasie opublikowano 44 teksty, w telewizji 31, a w radiu 23, co ogółem nie stanowi 1 proc. informacji.

Dużą popularnością w mediach cieszy się też rudy kot, występujący w serialu. Co prawda w nawiązaniu do zwierzaka pojawiło się 39 materiałów w mediach tradycyjnych (prasie, radiu, tv i na portalach internetowych), jednak wygenerowały one AVE warte 182 tys. zł. Jeszcze chętniej o tym bohaterze pisali użytkownicy mediów społecznościowych. W analizowanym okresie pojawiło się ponad 3 tys. wzmianek.

Największa aktywność internautów w mediach społecznościowych przypadła na 8 stycznia – dzień emisji dwóch pierwszych odcinków, a następnie 16 stycznia, kiedy w sieci pojawiła się trzecia część. Najwięcej wzmianek publikowano na Facebooku (78 proc.). Kolejnymi źródłami są YouTube (14 proc.) i Twitter (6 proc.).

Ekwiwalent reklamowy wszystkich materiałów na temat produkcji wyniósł 7,8 mln zł. Największa promocja dotyczyła materiałów opublikowanych na portalach internetowych – 2,7 mln zł, a następnie w prasie (1,7 mln zł). Trzecim medium pod względem wartości wskaźnika AVE były media społecznościowe (1,6 mln zł). Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wycenili też ekwiwalent reklamowy dla radia (1,2 mln zł) i telewizji (0,7 mln zł).

Komentarze

Powiązane

03.07.24, 07:30
| radio » informacje | internet » informacje
IV edycja Konkursu Podcast Roku imienia redaktora Janusza Majki. Zgłoszono ponad 320 podcastów
Podcast Roku to pierwszy ogólnopolski Konkurs, którego celem jest promowanie jakości, oryginalności i kultury przekazu różnych form dźwiękowych w mediach cyfrowych. Konkurs ma upamiętniać redaktora Janusza Majkę, związanego przez niemal 40 lat z Polskim Radiem w Rzeszowie – zmarłego w lutym 2021 r. Najlepsze podcasty wyłoni 45-osobowe jury.
02.07.24, 09:55
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Łukasz Bielak redaktorem naczelnym wszystkich serwisów Grupy INFOR
Na początku lipca br. Łukasz Bielak stanął na czele wszystkich serwisów internetowych należących do Grupy INFOR.
01.07.24, 16:30
| internet » ludzie
Dariusz Dziduch redaktorem naczelnym BiznesInfo
Dariusz Dziduch objął funkcję naczelnego serwisu BiznesInfo (Iberion) w połowie czerwca br.
27.06.24, 14:15
| radio » informacje | internet » informacje
Mamy, tak jak jest. Anna Dereszowska gospodynią podcastu w Onet Audio i na Ofeminin.pl
W każdy piątek o godz. 20:00 w Onet Audio, na Ofeminin.pl oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Anny Dereszowskiej „Mamy, tak jak jest”. Podcast porusza tematy macierzyństwa i rodzicielstwa.
27.06.24, 13:36
| internet » informacje
Yola Czaderska-Hayek felietonistką Interii. Będzie opowiadała nie tylko o Hollywood
Interia wzmacnia segment premium. 28 czerwca br. portal uruchomi cykl „Hollywood według Yoli”, w ramach którego Yola Czaderska-Hayek będzie opowiadała o najważniejszych zjawiskach i wydarzeniach w amerykańskiej branży filmowej i hollywoodzkich gwiazdach. 
27.06.24, 10:39
| prasa » informacje | internet » informacje
Wydawcy apelują do posłów w sprawie ustawy implementującej dyrektywę UE o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Projekt jest niekorzystny dla polskich mediów
Najwięksi wydawcy cyfrowi w Polsce przesłali do posłów i posłanek apel w sprawie ustawy implementującej dyrektywę UE o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 
26.06.24, 10:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Akcje PTWP już na głównym rynku GPW
Akcje spółki Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości SA zadebiutowały 26 czerwca br. na Rynku Głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
24.06.24, 18:30
| prasa » informacje | internet » informacje
PTWP zadebiutuje na głównym rynku GPW 26 czerwca
Giełda Papierów Wartościowych wyznaczyła pierwszy dzień notowań akcji PTWP S.A, podmiotu dominującego w Grupie PTWP. Do obrotu na głównym rynku GPW zostaną dopuszczone akcje serii A i B. Debiut na rynku regulowanym odbędzie się 26 czerwca 2024 r.
21.06.24, 07:30
| internet » ludzie
Kamila Glińska szefową serwisu Plejada. Grzegorz Dobek odchodzi z firmy
Z początkiem lipca br. Kamila Glińska obejmie stanowisko szefowej serwisu Plejada. Dotychczas pełniący tę funkcję Grzegorz Dobek podjął decyzję o odejściu z firmy.
20.06.24, 18:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Adam Pawlukiewicz z własnym projektem mediowym podczas EURO 2024
Adam Pawlukiewicz na okres UEFA EURO 2024 rozszerza współpracę z „Przeglądem Sportowym”. Jego analizy ukazują się we wszystkich papierowych wydaniach dziennika w poniedziałki i piątki. Pawlukiewicz relacjonuje także Mistrzostwa Europy za pośrednictwem vlogów i materiałów wideo publikowanych na założonym przez siebie kanale Total Sport.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.