22.01.17, 11:00

Rozpoczęła się kampania TV marki Luksja

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

20 stycznia br., w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, rozpoczęła się emisja spotu promującego nowe warianty żeli pod prysznic Luksja Care Pro Oils. Kampania, która potrwa do 19 lutego obejmuje również media społecznościowe. Akcja jest również wsparciem dla całej linii żeli Care Pro w nowej odsłonie. 

Po zeszłorocznej kampanii reklamowej z udziałem siatkarza Michała Winiarskiego, wspierającej wprowadzenie na rynek pierwszej w historii marki linii żeli pod prysznic dla mężczyzn Luksja Care Pro MEN, Luksja przygotowała kolejny spot telewizyjny. Tym razem komunikacja dotyczy regularnej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro, a w szczególności nowych wariantów z olejkami – arganowym i makadamia. 15 sekundowy spot reklamowy ma podkreślać pielęgnacyjny charakter żeli Care Pro Oils. Kampanii towarzyszy hasło Luksja. Twoja skóra to pokocha. 

Wraz z poszerzeniem linii Care Pro o nowe warianty, marka zdecydowała się również na rebranding całej linii, w tym również na zmianę logotypu. Dotychczasowe fioletowe logo Luksja, na nowych butelkach pojawia się w innej kolorystyce - złotej w przypadku dwóch produktów Care Pro Oils oraz srebrnej na opakowaniach wariantów Restore, Nourish, Revive oraz Refresh. Poprzedni logotyp wykorzystywany był od 2013 r.

Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Change. Zakup mediów jest po stronie domu mediowego OMD a kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno. Działania Public Relations wspierające kampanię prowadzi agencja Tailor Made PR.

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Pokonajmy raka. More Bananas wspiera krakowską inicjatywę
Agencja More Bananas w sierpniu br. rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Krakowa i zajęła się warstwą graficzną kampanii informacyjnej i edukacyjnej “Pokonajmy raka - bezpłatne badania krwi”. Kampania została zainicjowana oddolnie.
14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
13.10.24, 14:01
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Rozenek-Majdan będzie dalej ambasadorką Clarins Polska
Polski dystrybutor marki Clarins będzie kontynuował współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
12.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów
PZU w swojej najnowszej kampanii ubezpieczeń promuje NNW dla studentów. Przy tworzeniu kreacji kampanii wykorzystywano sztuczną inteligencję. 
12.10.24, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Kowol na pokładzie Papaya Roster
Do zespołu Papaya Roster dołączyła autorka zdjęć Paulina Kowol.
12.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3