29.01.17, 13:00
Startuje kampania promującą efekty wdrożeń strategii CSR
Fabryka Komunikacji Społecznej rusza z kampanią realizowaną na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, promującą efekty wdrożeń strategii CSR w polskich przedsiębiorstwach z sektora MŚP. Zaplanowane działania obejmują ogólnopolski program telewizyjny o CSR, cykl artykułów oraz publikację podsumowującą zrealizowane projekty.
Kampania podsumowuje trzy etapy projektu „Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)”,który zakończy się oficjalnie w połowie lutego br. Łącznie 170 firm otrzymało dofinansowanie. O tym, jak w praktyce wyglądało wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju w poszczególnych firmach, które skorzystały z dofinansowania, przekonać się można będzie już od jutra – i to na własne oczy.
„Poprzez kampanię promocyjną chcieliśmy dotrzeć nie tylko do osób zainteresowanych CSR-em, ale przede wszystkim do właścicieli firm z sektora MŚP, dla których opisywane przykłady mogłyby stanowić inspirację. Dlatego głównym elementem kampanii jest ogólnopolski program telewizyjny, który emitowany będzie już od najbliższego wtorku” – powiedział Piotr Płachecki, Dyrektor Kreatywny w Fabryce Komunikacji Społecznej. „Do jego prowadzenia zaprosiliśmy Pawła Oksanowicza, dziennikarza od wielu lat związanego z tematyką społecznej odpowiedzialności biznesu. Odwiedzał on osobiście wybrane przedsiębiorstwa uczestniczące w projekcie i poprzez rozmowę z ich przedstawicielami, a następnie interesariuszami, szukał odpowiedzi na dwa podstawowe pytania: jaka była korzyść dla firmy i jaka dla jej otoczenia” – dodaje Płachecki.
Program zatytułowany „Skaner CSR. O biznesie społecznie odpowiedzialnym” emitowany będzie na antenie TVP3 w tygodniu 24 – 31 stycznia, o godzinie 21:50, z wyłączeniem weekendu. Cykl składa się z sześciu odcinków, z których każdy poświęcony jest innemu aspektowi zarządzania przez CSR.
Oprócz programu telewizyjnego, kampania obejmuje serię artykułów prasowych w prasie regionalnej i ogólnopolskiej oraz przygotowanie i dystrybucję publikacji podsumowującej wyniki III naboru do projektu. FKS odpowiada za opracowanie strategii kampanii i jej realizację. Projekt finansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze