02.02.17, 18:00
Noizz debiutuje na niemieckim rynku
1 lutego br., BILD i Ringier Axel Springer Media AG uruchomiły Noizz.de - portal skierowany do osób, dla których internet i media społecznościowe są naturalnym środowiskiem. Noizz w Niemczech jest czwartą odsłoną serwisu, który działa już w Polsce, Serbii oraz na Słowacji.
Noizz koncentruje się na tematach atrakcyjnych dla mieszkańców miast: od mody i stylu życia, poprzez sztukę ulicy i odkrycia muzyczne, po politykę i społeczeństwo. Niemiecka odsłona portalu to wynik współpracy redakcji dziennika „Bild” i spółki Ringier Axel Springer Media AG. W listopadzie 2015 r. Noizz wystartował w Polsce, a następnie na Słowacji i w Serbii. Co miesiąc serwisy z rodziny Noizz odwiedza 7,5 mln użytkowników (dane: Google Analytics).
„Cieszymy się, że serwis, który zadebiutował w Polsce odnosi tak wielki sukces i staje się marką paneuropejską, czego dowodem jest pojawienie się na tak ważnym rynku, jak Niemcy” - podkreśla Jovan Protic, Group Publishing Director Ringier Axel Springer Media AG.
Na czele redakcji Noizz.de stanie Manuel Lorenz z zespołu ds. nowych platform (New Platforms Team) dziennika Bild. Za marketing marki odpowiada Media Impact.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze