11.02.17, 11:00

Tchibo promuje nowe rodzaje kawy

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Marka Tchibo rozpoczęła kampanię promującą nowe rodzaje kawy: Barista Espresso i Barista Caffe Crema.

Celem kampanii jest zachęcenie miłośników najwyższej jakości kawy do spróbowania dwóch nowości od Tchibo: Barista Espresso i Barista Caffe Crema oraz zwrócenie uwagi na innowację, jaką jest zupełnie nowy sposób zamknięcia.

Kampania potrwa do końca lutego i obejmuje Internet, prasę oraz outdoor. W prasie (dziewięć tytułów: „Polityka”, „Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra”, „National Geographic”, „Traveller”, „Focus”, „Glamour”, „Claudia”, „Gala”) pojawią się całostronicowe reklamy Barista Espresso i Barista Caffe Crema – przedstawionych jako klejnoty wśród kaw. Komunikacja outdoorowa obejmuje osiem największych miast w Polsce, gdzie wykorzystane zostaną różne nośniki reklamowe typu billboard (m.in. z oświetleniem frontlight). W internecie natomiast Barista pojawi się m.in. w portalu NaTemat, w serwisie Player.pl z formatami wizerunkowymi Screening i Wide Branding oraz w mediach społecznościowych.

W mediach społecznościowych opowiemy o naszej kawie za pomocą formatu Canvas, ponieważ zależy nam na tym, aby wprowadzić użytkowników urządzeń mobilnych w świat kawy w sposób, który będzie dla nich angażujący. Wykorzystując targetowanie lookalike dotrzemy do ludzi, którzy są zainteresowani kawą o najwyższej jakości” – mówi Paweł Dąbrowa, specjalista mediów społecznościowych Tchibo.

Wsparcie mediowe dla Baristy potrwa do końca lutego. Za zakup przestrzeni reklamowej odpowiada dom mediowy Initiative. Kreację i strategię przygotowali wspólnie: Gutenberg Networks oraz DDB&Tribal. Produkcję online: Happy Endians. Za wsparcie w mediach społecznościowych odpowiada DDB&Tribal. Komunikacją PR zajęła się agencja M-int PR.

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 16:32
| reklama & PR » informacje
Galaretkami WINIARY bohaterkami kampanii digitalowej
Marka Winiary w okresie letnim w którym wzrasta dostępność sezonowych owoców, promuje swoje galaretki.
21.06.24, 15:04
| reklama & PR » informacje
Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL
Ewa Swoboda - obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów, została ambasadorką marki NEONAIL.
21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
20.06.24, 08:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Promocje sprawdza się w BLIX. Grupa BLIX chce dotrzeć do 12 mln osób
Aplikacja BLIX ruszyła z najsilniejszą, najdłuższą i najbardziej kompleksową kampanią wizerunkową w historii niezależnych aplikacji typu drive2store. Działania mają być skoncentrowane w sferze online i prowadzone w sposób ciągły. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.