12.02.17, 16:00

Premiera teledysku PS Freedom zespołu Kroki. Niestandardowa współpraca promuje nową kolekcję IKEA PS 2017

Kadr z teledysku
Fot.: materiały prasowe

IKEA PS 2017 to kreatywne rozwiązania do wnętrz dla wszystkich, którzy cenią wolność, niezależność oraz życie po swojemu. Launch kolekcji w Polsce promuje współpraca IKEA z zespołem Kroki i reżyserem Bartem Pogodą, w ramach której powstał utwór i teledysk „PS Freedom”.

Kroki to trzyosobowy skład, który w październiku 2016 r. zadebiutował na rynku „Stairs” oraz singlem „Eyes” promującym to wydawnictwo. Formację tworzą producent Szatt, wokalista Jaq Merner i basista Paweł Stachowiak. W swojej twórczości zespół umiejętnie łączy różne światy muzyczne - jazz, soul, indie rock i elektronikę. 

Nietuzinkowa kolekcja wymaga równie niekonwencjonalnych metod prezentacji, dlatego zdecydowaliśmy się na nawiązanie wyjątkowej kolaboracji. Styl muzyczny, jaki tworzy zespół Kroki, jest niestandardowy - dokładnie tak jak kolekcja PS 2017, będąca dziełem 17 artystów z całego świata. Grupa reprezentuje w swojej twórczości wartości, którym hołduje nasza najnowsza kolekcja – wolność oraz niezależność” - komentuje Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR IKEA Retail w Polsce.

Utwór „PS Freedom” opowiada o wolności rozumianej jako życie po swojemu. Jego premiera miała miejsce 26 stycznia br. podczas eventu najnowszej kolekcji IKEA PS 2017 w warszawskim klubie Niebo.

Uwielbiamy eksperymenty i niestandardowe kooperacje – z tego też powodu chętnie zgodziliśmy się na współpracę z IKEA. Dzięki niej powstał utwór w pełni wyrażający nasze podejście do życia i tworzenia muzyki – wolność. Świat jest tak skonstruowany, że wszystko musi być nazwane, określone, skategoryzowane. My w swoich kawałkach rzucamy temu wyzwanie, mamy swój własny styl. O tym właśnie jest utwór powstały w ramach współpracy” – podkreśla Jaq Merner, wokalista zespołu Kroki.

Reżyserem teledysku do piosenki „PS Freedom” jest Bart Pogoda. Za koncept kreatywny dokumentu odpowiada agencja Kalicińscy.com, a produkcją zajęła się Fog Content Agency. Za całość działań PR odpowiada agencja Garden of Words, komunikację digitalową realizuje agencja Kalicińscy.com, a współpracą z influencerami kieruje agencja Hash.fm.

Komentarze

Powiązane

26.02.24, 09:32
| reklama & PR » informacje
Van Purr będzie dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur przedłuża współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to już kolejny rok współpracy między marką a agencją.
24.02.24, 21:10
| reklama & PR » informacje
Zasmakuj w wygranej. 100 tys. zł główną nagrodą w loterii marki Winiary
Firma Nestlé Polska ponownie powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie ogólnopolskiej loterii audioteksowej dla majonezów marki WINIARY pod hasłem „Zasmakuj w wygranej!”.
24.02.24, 19:11
| reklama & PR » informacje
Butcher’s Pet Care promuje karmę dla psów i kotów
NAV agency we współpracy z firmą Butcher’s Pet Care, realizuje kampanię promującą karmę dla psów i kotów.
24.02.24, 13:44
| reklama & PR » informacje
VeloBank w nowej kampanii ulepsza walentynki i zaprasza do Świata Bardziej Love
Z okazji walentynek wystartowała wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku, która ma wpisywać się w rosnący trend doceniania siebie i swoich bliskich.
23.02.24, 19:45
| reklama & PR » ludzie
Zofia Dutkowska awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna awansowała Zofię Dutkowską na stanowisko senior music creative.
23.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Kamińska w zespole oLIVE media. Objęła stanowisko PR Team Leaderki
Do zespołu oLIVE media dołączyła Katarzyna Kamińska, która poprowadzi dział PR w obszarze komunikacji skupionej wokół tematów biznesowych, technologicznych, ekologicznych.
23.02.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jest tyle wspomnień do zobaczenia… Urodzinowa kampania Vision Express
Agencja Walk Creative przygotowała urodzinową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.
23.02.24, 15:25
| reklama & PR » informacje
Misje jak co dzień. Carrefour Polska chce pokazać swoje przewagi nad konkurencją
Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei “misji zakupowych”. Nowy koncept opracowany przez Saatchi & Saatchi pojawił się w całościowej komunikacji marki: kampaniach TV, digitalu, social mediach oraz materiałach in-store.
23.02.24, 12:43
| reklama & PR » informacje
Metrowe maskotki i wyjazd do bajkowego parku rozrywki w Paryżu do wygrania w loterii marki Lindt
Lindt & Sprüngli ponownie powierzył agencji UNIQUE ONE organizację wielkanocnej loterii promocyjnej „Loteria WielkaMOC spełniania marzeń z Lindt GOLD BUNNY”.
23.02.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dalej będzie wspierać firmę Sokołów
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty już rok.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.