13.03.17, 11:00

Paweł Werpachowski: Widzowie mają największy wpływ na naszą ramówkę

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

O telewizji z charakterem, planach i aktualnej ofercie. Rozmowa z Pawłem Werpachowskim, Dyrektorem ds. marketingu spółki ROMWER, nadawcy kanału 2x2.

Kuba Wajdzik: Stacja 2x2 reklamuje się hasłem "telewizja z charakterem". Czym zatem wyróżnia się kanał na tle innych dostępnych nadawców na polskim rynku?
Paweł Werpachowski: Przede wszystkim ofertą. 2x2 TV to raj da miłośników kreskówek - na naszej antenie pojawiają się seriale, które nie miałyby szans na emisję w innych stacjach. Poza tym swoją ofertę kierujemy dla trochę starszego widza, niż pozostałe stacje kierowane "dla dzieci i młodzieży", którą swoimi propozycjami zdają się ograniczać do dzieci nie starszych niż 7-10 lat. Oprócz tego, jako jedyna ze stacji telewizyjnych dla tej grupy wiekowej, oferujemy wybór między polską ścieżką audio a oryginalną wersją językową z napisami. To oczywiście ukłon w stronę bardziej wymagających widzów, ale nie do przecenienia jest także możliwość osłuchania się z obcym językiem, co jest niezbędne przy jego nauce. Takiej możliwości nie oferują nawet niektóre kanały określające się jako "premium". Nie przerywamy również programów reklamami.

KW: Skąd wzięła się dość nietypowa nazwa kanału?
PW: 2x2 TV oferuje zupełnie inne spojrzenie na telewizję, niż prezentowane przez pozostałe kanały. Nasza nazwa podkreśla świeże podejście i brak powielania schematów, które ograniczają obecnych graczy na rynku telewizyjnym.

KW: Co znajduje się w ofercie stacji?
PW: Większość naszej ramówki stanową seriale animowane z całego świata. Emitujemy głównie produkcje z ostatnich kilku lat, które natywnie zostały wyprodukowane w rozdzielczości HD, ale nie zapominamy też o klasyce - przypominamy animacje, które od lat nie były emitowane w polskiej telewizji - oczywiście w remasterowanych, odnowionych cyfrowo wersjach obrazu i dźwięku. Mamy w ofercie uwielbiane przez fanów japońskie kreskówki - anime. Na początku stycznia przygotowaliśmy dla naszych widzów prapremierę serialu "Flip Flappers: Fantazja kontra świat", zaledwie dwa tygodnie po zakończeniu jego emisji w Japonii, co jest ewenementem na skalę światową. Oprócz tego zakupiliśmy serial animowany produkcji nowozelandzko-tajwańskiej, którego produkcja nie została jeszcze zakończona.
Dodatkowo w ramówce kanału znajduje się program poświęcony grom wideo i nowoczesnym technologiom, a także blok z wideoklipami, w którym - prócz zachodniej muzyki popularnej - sięgamy do obecnych hitów dalekiego wschodu - muzyki koreańskiej i japońskiej, które cieszą się rosnącą popularnością wśród naszej grupy docelowej.

KW: 2x2 rozszerza swój zasięg. Gdzie w tej chwili można stację oglądać?
PW: W obecnej chwili jesteśmy dostępni w sieci JAMBOX i GECKONET. W najbliższym czasie ogłosimy kolejnych operatorów, którzy dołączą nasz kanał do swojej oferty. Operatorzy mają dostęp do naszego sygnału w EVIO, SGT, a także bezpośrednio w PLIX.

KW: Na polskim rynku TV istnieje duża konkurencja. W czym upatruje Pan potencjalnego sukcesu kanału?
PW: Na polskim rynku nadal jest miejsce na nowe, ciekawe kanały - pod warunkiem, że będą się odróżniać od pozostałych. Telewizja 2x2 nie "odgrzewa kotletów" i nie emituje treści, które można znaleźć w innych stacjach. Wychodzimy z założenia, że to my jesteśmy dla widza - i to widzowie mają największy wpływ na ramówkę. Start naszego kanału wywołał - i nadal wywołuje - ogromne zainteresowanie potencjalnych widzów; nie przypominam sobie równie entuzjastycznego przyjęcia kanału TV w sieciach społecznościowych, poza kanałami sportowymi. Wystarczy odwiedzić profil naszej stacji na Facebooku, aby przekonać się, że młodzi ludzie nadal chcą oglądać tradycyjną telewizję - pod warunkiem, że znajdą coś dla siebie.

KW: Jakie 2x2 TV ma najbliższe plany?
PW: Nasze siły wytężamy w dwóch kierunkach - dystrybucji oraz nowości programowych. Staramy się, by co miesiąc nasi widzowie znajdowali coś nowego dla siebie.

KW: Dziękuję za rozmowę.

Komentarze

Powiązane

24.05.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Polsat Plus w I kwartale 2023 r. zanotowała 3,2 mld zł przychodów
W I kwartale 2023 r. Grupa Polsat Plus rozwijała sieć 5G Plusa, która obejmuje zasięgiem ponad 20 mln mieszkańców Polski. Uruchomiła także największe i najnowocześniejsze w Polsce studio TV, przedłużyła prawa do Energa Basket Ligi i zakupiła prawa do hokejowych Mistrzostw Świata.
22.05.23, 12:08
| telewizja / VOD » informacje
Matylda Szymalska poprowadzi nowy program Skuteczny marketing w BIZNES24
„Skuteczny marketing” to nowy program na antenie telewizji BIZNES24, którego prowadzącą została Matylda Szymalska, Prezeska Agencji Streetcom. 
21.05.23, 19:38
| telewizja / VOD » informacje
60-lecie Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. Dużo wspomnień i mało znanych nazwisk
W tym roku przypada 60-lecie Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu –. W trzydniowym programie 60. KFPP, który odbędzie się w dniach 9-11 czerwca br., nie zabraknie przebojów sprzed lat, jak i najnowszych hitów. Z myślą o fanach muzyki alternatywnej i oryginalnych brzmień przygotowano także OFFPOLE. Festiwal zapowiada się dużo skromniej niż przed latami.
17.05.23, 18:52
| telewizja / VOD » informacje
Szkło kontaktowe pod lupą Przewodniczącego KRRiT
Maciej Świrski, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, poinformował, że wystąpił do nadawcy TVN24 o odniesienie się do zarzutów w związku z emisją „Szkła kontaktowego” z 15 maja br.
17.05.23, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Ela Romanowska już na planie Naszego Nowego Domu
W poniedziałek, 15 maja br., rozpoczęły się nagrania kolejnego sezonu programu „Nasz Nowy Dom” (Polsat). Nową prowadzącą została Ela Romanowska.
17.05.23, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Finały sezonów seriali Sługa Narodu i Rodzina na Maxa w Czwórce. W Polsacie zawita siatkówka
W sobotę, 20 maja br. finały seriali „Sługa Narodu” oraz „Rodzina na Maxa” będą emitowane wyjątkowo na antenie Czwórki, a nie Polsatu.
17.05.23, 13:30
| telewizja / VOD » informacje
Urszula Rzepczak powraca do TVP
Urszula Rzepczak ponownie związała się z Telewizją Polską i będzie relacjonować wydarzenia z Włoch. Dziennikarka wcześniej już była związana z TVP, dla której przygotowywała relacje z Rzymu w latach 2005–2014.
16.05.23, 14:18
| telewizja / VOD » informacje
TVN24 przeprasza za żart w Szkle kontaktowym
Stacja TVN24 przeprasza za niefortunny żart w „Szkle kontaktowym”, a Piotr Jacoń w mediach społecznościowych odniósł się do sytuacji z wczorajszego programu. AKTUALIZACJA
15.05.23, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
Polsat zapowiada serial Krew. W obsadzie Ireneusz Czop, Piotr Trojan i Małgorzata Foremniak
Telewizja Polsat przygotowuje thriller psychologiczny. W obsadzie serialu „Krew” pojawią się m.in.: Ireneusz Czop, Piotr Trojan, Małgorzata Foremniak, Vanessa Aleksander, Piotr Głowacki, Katarzyna Z. Michalska.
15.05.23, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Finał Eurowizji oglądało 3,5 mln widzów
W sobotę, 13 maja br. aż 4,4 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności oglądało w TVP1 i TVP Polonia finał Konkursu Piosenki Eurowizji - Liverpool 2023.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.