14.03.17, 11:00
Sieci radiowe: Eska w dół, Pogoda w górę
Radio Eska pozostaje najpopularniejszą siecią radiową w Polsce – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 grudnia 2016 r. do 28 lutego 2017 r. (sieci regionalne).
Najpopularniejszą siecią radiową w Polsce pozostaje Radio Eska, jednak w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku, udział stacji w rynku (czas słuchania stacji ogółem) spadł aż o 0,7 p.p. Drugie miejsce zajmuje Audytorium 17 (wzrost o 0,3 p.p.), a trzecie RMF MAXXX (strata 0,2 p.p.).
Gorzej radzi sobie sieć Złote Przeboje (strata 0,2 p.p.), ale także i Wawa (strata 0,1 p.p.) oraz Zet Chilli (strata 0,1 p.p.).
W ostatniej fali zdecydowanie lepiej radzą sobie takie sieci jak: Radio Plus (wzrost udziałów o 0,2 p.p.), Radio Zet Gold (wzrost o 0,2 p.p.; najlepszy wynik od wielu miesięcy), Radio Pogoda (wzrost o 0,3 p.p.). Bez zmian pozostaje udział w rynku Rock Radia.
Udział sieci radiowych w rynku radiowym
grudzień 2015 : luty 2016 | marzec 2016 : maj 2016 | czerwiec 2016 : sierpień 2016 | wrzesień 2016 : listopad 2016 | grudzień 2016 : luty 2017 | |
ESKA | 6,7% | 6,7% | 6,8% | 6,4% | 6,0% |
Audytorium 17 | 5,0% | 5,0% | 5,2% | 5,4% | 5,3% |
RMF MAXXX | 2,9% | 3,0% | 3,4% | 2,8% | 2,7% |
Złote Przeboje | 2,8% | 3,2% | 2,9% | 2,8% | 2,6% |
Radio PLUS | 1,9% | 2,0% | 2,3% | 1,8% | 2,1% |
Radio WAWA | 1,2% | 1,0% | 1,0% | 1,3% | 1,1% |
Radio Zet Gold | 0,8% | 0,8% | 0,7% | 0,7% | 1,0% |
Radio Pogoda | 0,6% | 0,5% | 1,1% | 0,9% | 0,9% |
Rock Radio | 0,3% | 0,3% | 0,2% | 0,3% | 0,3% |
Radio ZET CHILLI | 0,3% | 0,2% | 0,3% | 0,3% | 0,2% |
Fale:
grudzień 2015 : luty 2016 (wielkość: 20 996)
marzec 2016 : maj 2016 (wielkość: 20 993)
czerwiec 2016 : sierpień 2016 (wielkość: 20 849)
wrzesień 2016 : listopad 2016 (wielkość: 20 913)
grudzień 2016 : luty 2017 (wielkość: 20 875)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 186 863 (1 446 369 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Komentarze