06.04.17, 18:00

Julita Ziółkowska odpowiada za sprzedaż Internetu w Grupie ZPR Media

Julita Ziółkowska
Fot.: materiały prasowe

Grupa ZPR Media zmienia organizację sprzedaży Internetu we wszystkich swoich spółkach. Dyrektorem Handlowym ds. Internetu została Julita Ziółkowska. Nową strukturą zarządza Marcin Dobrzyniecki, który od połowy stycznia br. pełni funkcję Dyrektora Generalnego ds. Internetu.

Podjęliśmy decyzję o centralizacji polityki w zakresie sprzedaży Internetu w ramach wszystkich spółek Grupy ZPR Media, ale jednocześnie chcemy ciągle zachowywać elastyczność związaną z możliwością oferowania ciekawych rozwiązań crossmediowych w ramach poszczególnych marek i obszarów działania. Zależy nam na jak największej transparentności w komunikacji z Klientami i agencjami oraz na zapewnieniu im kompleksowej obsługi. Wprowadzamy standaryzację w zakresie spójnej polityki produktowej, cenowej i client service” - mówi Marcin Dobrzyniecki, Dyrektor Generalny ds. Internetu w Grupie ZPR Media.

Sprzedaż Internetu jest prowadzona w Grupie ZPR Media zarówno w postaci działań crossmediowych w strukturach działów bezpośrednich i agencyjnych zajmujących się prasą (spółka ZPR Media), radiem (spółka Time) i telewizją (spółka IDMnet). Jak i samodzielnie (także IDMnet).

Ziółkowska będzie ściśle współpracować z Markiem Białkiem (Dyr. Handlowy BR Prasa i Akcje Crossmediowe) i z Konradem Łaskim (Dyr. Handlowy BR Radio i Akcje Crossmediowe oraz BR Telewizja i Akcje Crossmediowe) w zakresie zarządzania obsługą klientów, tworzenia ofert i strategii sprzedażowej. Do nowego Dyrektora Handlowego będą raportować w zakresie Internetu w strukturze macierzowej menadżerowie sprzedaży wszystkich działów i spółek.

Julita Ziółkowska jest menadżerem z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu. Przez ostatnie 14 lat pracowała w Hearst-Marquard Publishing i Marquard Media Polska, m.in. na stanowiskach dyrektora handlowego i marketingu oraz dyrektora sprzedaży. Wcześniej współpracowała z koncernami farmaceutycznymi jako konsultant ds. marketingu oraz odpowiadała za działania marketingowe na rzecz znanych marek kosmetycznych.

Komentarze

Powiązane

19.09.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Roksana Zienkiewicz w zespole Brandlift
Do zespołu Brandlift dołączyła Roksana Zienkiewicz, która objęła stanowisko New Business Manager.
19.09.24, 09:05
| reklama & PR » informacje
Dan Cake. Jedz jak chcesz! Nowa platforma komunikacji marki
Pod hasłem „Jedz jak chcesz” marka Dan Cake rusza z nowa platforma komunikacji i zaprasza do bycia autentycznym oraz podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
18.09.24, 14:19
| reklama & PR » informacje
Tailor Made rozszerza współpracę z Astara
Po dwóch latach współpracy w zakresie influencer marketingu dla marki Mitsubishi, agencja Tailor Made i firma Astara rozszerzają zakres działań o komunikację mediową oraz objęcie współpracą marek Isuzu i Nissan.
17.09.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Wszystkie Jeże nasze są! Marka Jeżyki rusza z kampanią edukacyjną. Jacek Cygan napisał nowe słowa do hitu Majki Jeżowskiej
13 września br. rozpoczęła się jesienna kampania edukacyjna „Wszystkie Jeże nasze są!”, przygotowana przez markę Jeżyki (Colian). W ramach akcji powstała specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan.
17.09.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Carat (dentsu Polska) zwycięzcą przetargu mediowego Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku.
17.09.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Sebastian Górski przechodzi z Polsat Media do iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Sebastian Górski. Wcześniej przez blisko osiem lat był związany z Polsat Media.
16.09.24, 23:32
| reklama & PR » informacje
Smak pełen wspomnień. Konkurs marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rozpoczęła aktywację prowadzoną pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień.
16.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Spokojnie, to HAMMER. Kampania wizerunkowa polskiej marki telefonów
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki HAMMER, promująca wytrzymałość, dostarczanych przez firmę, telefonów wzmocnionych oraz programy wspierające klientów.
16.09.24, 12:53
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha polską ambasadorką gamy kosmetyków ANTI-ÂGE GLOBAL od Yves Rocher. Nowe logo marki
Gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej.
16.09.24, 12:19
| reklama & PR » informacje
ORLEN oficjalnym sponsorem ZAKSY. Logotyp marki pojawi się na koszulkach meczowych
ORLEN został oficjalnym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na froncie koszulki klubu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.