06.04.17, 18:00
Julita Ziółkowska odpowiada za sprzedaż Internetu w Grupie ZPR Media
Grupa ZPR Media zmienia organizację sprzedaży Internetu we wszystkich swoich spółkach. Dyrektorem Handlowym ds. Internetu została Julita Ziółkowska. Nową strukturą zarządza Marcin Dobrzyniecki, który od połowy stycznia br. pełni funkcję Dyrektora Generalnego ds. Internetu.
„Podjęliśmy decyzję o centralizacji polityki w zakresie sprzedaży Internetu w ramach wszystkich spółek Grupy ZPR Media, ale jednocześnie chcemy ciągle zachowywać elastyczność związaną z możliwością oferowania ciekawych rozwiązań crossmediowych w ramach poszczególnych marek i obszarów działania. Zależy nam na jak największej transparentności w komunikacji z Klientami i agencjami oraz na zapewnieniu im kompleksowej obsługi. Wprowadzamy standaryzację w zakresie spójnej polityki produktowej, cenowej i client service” - mówi Marcin Dobrzyniecki, Dyrektor Generalny ds. Internetu w Grupie ZPR Media.
Sprzedaż Internetu jest prowadzona w Grupie ZPR Media zarówno w postaci działań crossmediowych w strukturach działów bezpośrednich i agencyjnych zajmujących się prasą (spółka ZPR Media), radiem (spółka Time) i telewizją (spółka IDMnet). Jak i samodzielnie (także IDMnet).
Ziółkowska będzie ściśle współpracować z Markiem Białkiem (Dyr. Handlowy BR Prasa i Akcje Crossmediowe) i z Konradem Łaskim (Dyr. Handlowy BR Radio i Akcje Crossmediowe oraz BR Telewizja i Akcje Crossmediowe) w zakresie zarządzania obsługą klientów, tworzenia ofert i strategii sprzedażowej. Do nowego Dyrektora Handlowego będą raportować w zakresie Internetu w strukturze macierzowej menadżerowie sprzedaży wszystkich działów i spółek.
Julita Ziółkowska jest menadżerem z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu. Przez ostatnie 14 lat pracowała w Hearst-Marquard Publishing i Marquard Media Polska, m.in. na stanowiskach dyrektora handlowego i marketingu oraz dyrektora sprzedaży. Wcześniej współpracowała z koncernami farmaceutycznymi jako konsultant ds. marketingu oraz odpowiadała za działania marketingowe na rzecz znanych marek kosmetycznych.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze