11.04.17, 06:00
Tomasz Kammel ambasadorem marki Swiss Krono
10 kwietnia br. ruszyła kampania reklamowa marki SWISS KRONO, producenta materiałów drewnopochodnych, w tym: podłóg laminowanych, płyt meblowych, blatów kuchennych i WALLDESIGN. Ambasadorem marki został Tomasz Kammel.
Kampania jest efektem współpracy SWISS KRONO Polska z agencją Simply By Us, odpowiedzialną za strategię marketingową i komunikacyjną, a także za jej realizację i kreację kampanii. Film „Pięknie ułożone” jest pierwszym z planowanego na 2017 r. cyklu. Telewizji towarzyszyć będą zdjęcia autorstwa Izy Grzybowskiej na billboardach, reklamy i artykuły prasowe, radio oraz liczne działania internetowe, trade’owe i PR. Kampania wyprodukowana została z Prime Time, mediaplan powstał razem z MediaOn.
Marka SWISS KRONO pojawiła się w Polsce w 2016 r. Wprowadzenie jej było wynikiem ujednolicenia logotypu we wszystkich zakładach działających w holdingu SWISS KRONO na całym świecie. Wcześniej firma działała pod brandem Kronopol.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze