18.04.17, 12:00
Sieci radiowe: Eska w dół, Pogoda w górę
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiową – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2017 r. do 31 marca 2017 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Mimo dużego spadku słuchalności Eski (o 0,7 p.p. w porównaniu do analogicznego okresu czasu sprzed roku), rozgłośnia pozostaje najpopularniejszą siecią radiową. Na drugim miejscu pozostaje Audytorium 17, które wyraźnie zbliżyło się do Eski (różnica między sieciami to obecnie zaledwie 0,5 p.p., a rok temu - 1,4 p.p.). Trzecie miejsce zajmuje RMF MAXXX (przy stracie 0,3 p.p.). Na czwartym miejscu znajduje się Radio Złote Przeboje (strata 0,4 p.p.).
Kolejne miejsca w rankingu zajmują takie rozgłośnie jak: Radio Plus (udział w rynku bez zmian), Radio Wawa (wzrost o 0,2 p.p.), Radio Zet Gold (wzrost o 0,3 p.p.), Radio Pogoda (wzrost o 0,3 p.p.), Rock Radio (wzrost o 0,1 p.p.) oraz Radio Zet Chilli (strata 0,1 p.p.).
Udział stacji radiowych w rynku
styczeń 2016 : marzec 2016 | kwiecień 2016 : czerwiec 2016 | lipiec 2016 : wrzesień 2016 | październik 2016 : grudzień 2016 | styczeń 2017 : marzec 2017 | |
ESKA | 6,7% | 6,7% | 7,2% | 6,1% | 6,0% |
Audytorium 17 | 5,3% | 5,8% | 5,1% | 5,8% | 5,5% |
RMF MAXXX | 2,9% | 2,6% | 3,6% | 3,0% | 2,6% |
Złote Przeboje | 2,9% | 3,0% | 3,0% | 2,8% | 2,5% |
Radio PLUS | 2,0% | 2,2% | 2,2% | 1,9% | 2,0% |
Radio WAWA | 1,1% | 1,0% | 1,1% | 1,3% | 1,3% |
Zet Gold | 0,7% | 0,8% | 0,8% | 0,6% | 1,0% |
Radio Pogoda | 0,6% | 0,7% | 1,0% | 0,9% | 0,9% |
Rock Radio | 0,4% | 0,3% | 0,2% | 0,2% | 0,5% |
Radio ZET CHILLI | 0,3% | 0,3% | 0,3% | 0,3% | 0,2% |
Fale:
styczeń 2016 : marzec 2016 (wielkość: 21 007)
kwiecień 2016 : czerwiec 2016 (wielkość: 20 970)
lipiec 2016 : wrzesień 2016 (wielkość: 20 751)
październik 2016 : grudzień 2016 (wielkość: 21 023)
styczeń 2017 : marzec 2017 (wielkość: 20 778)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 186 863 (1 453 285 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Komentarze