12.05.17, 16:00

TVN MEDIA wprowadza nowe formaty reklamowe

Logo TVN Media
Fot.: materiały prasowe

TVN Media rozwija ofertę reklamową na urządzenia mobilne. Nowe formaty stawiają na budowanie skutecznej komunikacji marketingowej i mają skłaniać odbiorcę do interakcji. 

Portfolio Rich Media Mobile w TVN Media będzie od teraz składać się z następujących formatów: Wipe (oferuje interakcje polegającą na starciu jednej lub kilku grafik z ekranu, poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę klienta lub wywołują drugą interakcję), Tap Action (oferuje interakcje polegającą na pojedynczym lub wielokrotnym „tapnięciu” jednej lub kilku grafik na ekranie, poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę klienta lub wywołują drugą interakcję), Shape (umożliwia tworzenie kilku różnych połączeń pomiędzy różnymi punktami, poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę klienta lub wywołują drugą interakcję), Move (oferuje interakcję polegającą na przesunięciu elementów graficznych w jeden lub kilka wskazanych obszarów, dany element może być przesuwany wielokrotnie w kilka obszarów, poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę klienta lub wywołują drugą interakcję), Multitouch (oferuje interakcje polegającą na dotknięciu w tym samym czasie kilku elementów graficznych na ekranie, poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę klienta lub wywołują drugą interakcję), Hold (oferuje interakcje polegającą na przytrzymaniu przez określony czas jednej grafiki na ekranie, a następnie kolejnej, poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę klienta lub wywołują drugą interakcję), Blow (umożliwia zdmuchnięcie wskazanego obiektu z ekranu, wykonanie tej akcji skutkuje przejściem na stronę docelową klienta lub wywołuje drugą interakcję), Shake (umożliwia wykonanie akcji pod wpływem potrząśnięcia telefonem, efektem jest przejście na stronę docelową klienta lub wywołanie drugiej interakcji), Draw (umożliwia użytkownikowi rysowanie na planszy, panel Draw pozwala na wybór koloru i grubości linii, a także usuwanie dotychczas narysowanych elementów, wykonanie tej akcji skutkuje przejściem na stronę docelową klienta lub wywołuje drugą interakcję), Slide Picture (oferuje interakcje polegającą na odsłanianiu przez użytkownika kolejnych plansz poprzez przesuwanie pionowej linii widocznej na ekranie, początkowo użytkownik widzi dwie plansze podzielone linią w połowie ich szerokości, następnie przesuwając linię palcem odkrywa zasłoniętą część wybranej planszy, po całkowitym odsłonięciu jednej z plansz, w tle ładuje się kolejna, wykonanie tej akcji skutkuje przejściem na stronę docelową klienta lub wywołuje drugą interakcję), Press (umożliwia użytkownikowi wykonywanie poszczególnych akcji w różnym tempie w zależności od siły nacisku użytkownika na ekran telefonu, do tej formy wykorzystywana jest technologia force touch - obecnie dostępna w iPhone powyżej 6s, wykonanie tej akcji skutkuje przejściem na stronę docelową klienta lub wywołuje drugą interakcję).

ierwsza kampania z wykorzystaniem nowych możliwości z portfolio Rich Media Mobile, która osiągnęła wysoki wskaźnik zaangażowania, została zrealizowana dla klienta BT Desperados w Grupie Żywiec, materiały przygotowała agencja K2, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediavest. 

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.