22.05.17, 17:30
Cyfrowy Polsat promuje pakiet Rodzinny HD
Cyfrowy Polsat wystartował z kampanią informującą o nowej promocji z pakietem Rodzinnym HD (19,99 zł) – z abonamentem za darmo do końca roku, filmowymi kanałami premium Cinemax HD i Cinemax 2 HD w prezencie na całą długość umowy, nowymi kanałami HD – Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Film HD, Super Polsat HD i TV6 HD – oraz 28 dodatkowymi kanałami z wyższych pakietów w prezencie do końca br.
Cyfrowy Polsat wystartował z kampanią informującą o nowej promocji z pakietem Rodzinnym HD (19,99 zł) – z abonamentem za darmo do końca roku, filmowymi kanałami premium Cinemax HD i Cinemax 2 HD w prezencie na całą długość umowy, nowymi kanałami HD – Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Film HD, Super Polsat HD i TV6 HD – oraz 28 dodatkowymi kanałami z wyższych pakietów w prezencie do końca br.
Kampania obejmuje: tv ( spot 30”, m.in. Polsat, kanały tematyczne Polsatu), radio (RMF FM, Radio ZET, Muzo FM, RMF Classic, Złote Przeboje, Eska), prasę oraz online.
Za kreację odpowiada Grey. Reżyserem spotu jest Michał Bulik. Operatorem obrazu jest Jan Holubek, za scenariusz odpowiada duet - Paweł Mazurkiewicz, Sławomir Klimkowski, producentem jest Mariusz Matwiejczuk. Spot wyprodukował dom produkcyjny TFP, a za planowanie kampanii odpowiada Vizeum.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze