09.06.17, 07:00
Tak miksuje FRUGO. Kampania z udziałem Kamila Bednarka
Rozpoczęła się letnia kampania FRUGO z udziałem Kamila Bednarka pod hasłem „Tak miksuje FRUGO”. To kolejny etap strategii marki oraz zapowiadanego z początkiem roku odświeżenia pozycjonowania, za które całościowo odpowiedzialna jest agencja H2O Creative.
W ramach kompleksowej współpracy agencja przygotowała ideę kreatywną i komunikacyjną kampanii, koncepcję spotu telewizyjnego i radiówek, działania BTL i digital, w tym social media oraz aktywację konsumencką. Agencja odpowiada także za projekt dedykowanych etykiet.
Motywem przewodnim kampanii jest muzyka i siła jej oddziaływania na każdego. Do współpracy przy tym projekcie zaproszono Kamila Bednarka. We współpracy z marką i specjalnie na potrzeby kampanii muzyk stworzył lifestylowy kawałek „Poczuj luz”. Cała kampania utrzymana jest w lekkim, wakacyjnym klimacie i wypełniona nieprzeciętnymi dźwiękami i równie zaskakującymi owocowymi smakami Frugo. Postać Bednarka ma przewijać się we wszystkich elementach zaplanowanych działań – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i social mediową, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz samym opakowaniu napoju.
Kampania to strategia komunikacyjna, wsparta wykorzystaniem mixu wszystkich touchpointów, z którymi na co dzień ma styczność grupa docelowa marki. Stąd też wybór szerokiego wachlarza kanałów – od telewizji, poprzez radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore) i silny nacisk na środowisko digitalowe, a kończąc na dedykowanych kampanii opakowaniom.
Kampania rozpoczęła się 6 czerwca br. potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Ponadto agencja wystartowała z komunikacją w kanałach social media, w tym na oficjalnym profilu marki.
Za całościową strategię i jej realizację w kanałach online i offline odpowiada H2O Creative. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Optimedia.
Komentarze