09.06.17, 07:00

Tak miksuje FRUGO. Kampania z udziałem Kamila Bednarka

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się letnia kampania FRUGO z udziałem Kamila Bednarka pod hasłem „Tak miksuje FRUGO”. To kolejny etap strategii marki oraz zapowiadanego z początkiem roku odświeżenia pozycjonowania, za które całościowo odpowiedzialna jest agencja H2O Creative. 

W ramach kompleksowej współpracy agencja przygotowała ideę kreatywną i komunikacyjną kampanii, koncepcję spotu telewizyjnego i radiówek, działania BTL i digital, w tym social media oraz aktywację konsumencką. Agencja odpowiada także za projekt dedykowanych etykiet.

Motywem przewodnim kampanii jest muzyka i siła jej oddziaływania na każdego. Do współpracy przy tym projekcie zaproszono Kamila Bednarka. We współpracy z marką i specjalnie na potrzeby kampanii muzyk stworzył lifestylowy kawałek „Poczuj luz”. Cała kampania utrzymana jest w lekkim, wakacyjnym klimacie i wypełniona nieprzeciętnymi dźwiękami i równie zaskakującymi owocowymi smakami Frugo. Postać Bednarka ma przewijać się we wszystkich elementach zaplanowanych działań – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i social mediową, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz samym opakowaniu napoju.

Kampania to strategia komunikacyjna, wsparta wykorzystaniem mixu wszystkich touchpointów, z którymi na co dzień ma styczność grupa docelowa marki. Stąd też wybór szerokiego wachlarza kanałów – od telewizji, poprzez radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore) i silny nacisk na środowisko digitalowe, a kończąc na dedykowanych kampanii opakowaniom.

Kampania rozpoczęła się 6 czerwca br. potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Ponadto agencja wystartowała z komunikacją w kanałach social media, w tym na oficjalnym profilu marki.

Za całościową strategię i jej realizację w kanałach online i offline odpowiada H2O Creative. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Optimedia.

Komentarze

Powiązane

12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
11.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
11.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Fielmann świętuje 25-lecie obecności w Polsce
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
11.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Idź za głosem serca. Kampania marki Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.
11.10.24, 09:34
| reklama & PR » ludzie
Damian Siemkowicz stanął na czele VML Production HUB
Na początku października br., Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.