17.07.07, 20:28
empik.com – narzędzie wspierające sprzedaż on-line
W ostatnich dniach czerwca Intercon wdrożył zaawansowane narzędzie do monitorowania efektów kampanii sprzedażowych dla internetowego sklepu empik.com. Narzędzie to umożliwia badanie ruchu użytkowników klikających w banery, odbierających maile lub zachęconych do dokonania zakupu z wykorzystaniem innej formy reklamy. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne rozliczanie kosztów kampanii, a także oparcie rozliczeń o model prowizyjny. Narzędzie posłużyło do organizacji współpracy z wybranymi dużymi partnerami, a w przyszłości zostanie wykorzystane do budowy własnego programu partnerskiego sklepu empik.com.
Intercon specjalizuje się w dostarczaniu systemów wielokanałowej sprzedaży internetowej, od strony rozwiązań technologicznych oraz biznesowych. EMPiK to jedna z największych w Polsce sieci detalicznych, oferujących produkty związane z kulturą i rozrywką: książki, muzykę, czasopisma i prasę, filmy (DVD i VHS), gry komputerowe i multimedia.
Komentarze