17.07.17, 08:00

Jarosław Kuźniar i Katarzyna Janowska w kampanii promocyjnej mobilnego Onetu

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się kampania promocyjna Onetu. Kreacje oraz motywy przewodnie mają podkreślać innowacje technologiczne mobilnego Onetu, które mają zapewniać użytkownikom bycie zawsze na bieżąco dzięki m.in.: powiadomieniom push, widżetom oraz dostępnej w aplikacji unikalnej funkcji „Onet czytaj!”. W kampanii wzięły udział osobowości związane Grupą Onet-RAS Polska: Katarzyna Janowska, redaktor naczelna Onet Kultura; Jarosław Kuźniar, prowadzący Onet RANO.; Marcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada.pl oraz Michał Pol, dyrektor programowy segmentu sportowego w Grupie Onet-RAS Polska.

Kampania promocyjna oferty mobilnej Onetu podkreśla innowacje technologiczne wprowadzone przez Onet w czerwcu br., które objęły przede wszystkim wersję mobilną serwisu, która jako pierwsza w Polsce wśród portali jest zbudowana jako PWA (Progressive Web Apps) – ma nowoczesny design, zwiększoną prędkość ładowania strony oraz wiele nowych funkcjonalności. Jedną z nich są powiadomienia push, które pozwalają użytkownikom być zawsze na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami w Polsce i na świecie, a także otrzymywać informacje dotyczące pogody czy programu telewizyjnego. Dzięki tej zmianie, powiadomienia, które były dostępne do tej pory jedynie dla aplikacji Onet, trafiają do wszystkich użytkowników serwisu, niezależnie od tego z jakiej platformy korzystają. Spoty promują również unikatowe rozwiązanie „Onet czytaj!”, pozwalające na słuchanie artykułów bez potrzeby ich czytania poprzez uruchomienie tej funkcjonalności komendą głosową „Onet, czytaj”.

Kampania rozpoczęła się 13 lipca i potrwa do końca września. Zostaną w niej wykorzystane formaty digitalowe, spoty radiowe oraz telewizyjne, w których osobowości Onetu zostały obsadzone w nietypowych dla siebie rolach. Działania promocyjne obejmą: telewizję – spoty będą emitowane w stacji TVN oraz kanałach Grupy TVN, TV PULS, Stopklatka oraz AXN, działania w internecie (media własne grupy Onet-RAS Polska) oraz radio (m.in. Eurozet, Time S.A., Agora, Grupa RMF).

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział artystyczny Grupy Onet-RAS Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 16:37
| internet » ludzie
Marcin Sobczak wzmacnia Dział Sprzedaży Pulsu Biznesu
„Puls Biznesu” rozszerza Dział Sprzedaży w obszarze subskrypcji, do którego na początku stycznia br. dołączył Marcin Sobczak jako Senior Sales B2B Manager. Jego zadaniem będzie rozwój współpracy korporacyjnej i nawiązywanie nowych partnerstw, wspierając serwis pb.pl.
16.01.25, 14:05
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Alfabet Millera. Leszek Miller odsłoni kulisy polskiej władzy w nowym programie Super Expressu
W niedzielę, 19 stycznia br. ruszy nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
16.01.25, 07:15
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Goniec Kobieta. Nowy program z Laurą Młodochowską o wyzwaniach współczesnych kobiet
„Goniec Kobieta” to nowy program, który ma stwarzać przestrzeń do rozmów o życiu i wyzwaniach współczesnych kobiet. Jego celem jest przełamanie stereotypów i ukazanie różnorodnych perspektyw kobiet, które często są pomijane w mediach.
15.01.25, 20:09
| internet » informacje
Kanał YouTube Gońca zyskuje nową oprawę muzyczną od Chrisa Carsona
Chris Carson, znany producent muzyczny, stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału YouTube Goniec. Widzowie mieli okazję usłyszeć ją po raz pierwszy13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
15.01.25, 12:24
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe odsłony ośmiu serwisów regionalnych Polska Press Grupy
15 stycznia br. zrealizowany został drugi etap transformacji stron głównych serwisów regionalnych należących do Polska Press Grupy.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 17:09
| internet » ludzie
Nowe twarze w redakcji Bankier.pl: zastępca redaktora naczelnego i redaktor newsroomu
Z początkiem stycznia br., Bankier.pl powiększył swój zespół redakcyjny. Nowym zastępcą redaktora naczelnego został Tomasz Goss-Strzelecki, który obejmuje również stanowisko drugiego wicenaczelnego portalu, a do działu newsroom dołączył Jędrzej Sikora.
14.01.25, 07:15
| internet |
Rozjazd. Nowy program publicystyczny w Super Expressie z Joanną Miziołek i Łukaszem Warzechą
„Rozjazd” to nowy program publicystyczny „Super Expressu”, który prowadzić będą znani dziennikarze – Joanna Miziołek i Łukasz Warzecha. Premiera odbędzie się 14 stycznia 2025 r., a nowe odcinki będą pojawiać się co tydzień, we wtorki o godzinie 21:00 na kanale YouTube „Super Ring”.
09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
07.01.25, 20:17
| internet » informacje
Bądź widoczny w sieci. Instytut badawczy NASK promuje domeny .pl
7 stycznia br., ruszyła kampania „Bądź widoczny w sieci” przygotowana przez instytut badawczy NASK. Celem działań jest promocja domeny .pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.