13.08.17, 16:00

Nowa identyfikacja wizualna Vobis na 25. urodziny

Logo marki
Fot.: materiały prasowe

Marka Vobis, specjalizująca się w sprzedaży komputerów, urządzeń mobilnych, a także sprzętu RTV i AGD, przeszła rebranding. Zmienione logo marki i layout sklepu internetowego mają podkreślać kluczowe dla Vobis wartości, jakimi są nowoczesność, prostota i nastawienie na satysfakcję klienta. Odświeżenie wizerunku jest również częścią nowej strategii sprzedaży Vobis.

Nowe logo marki Vobis ma wpisywać się w najnowsze trendy w budowaniu identyfikacji wizualnej. Główny akcent stylistyczny stanowi teraz wyróżniona czerwono-fioletowym gradientem litera „V”. Kolor czerwony ma symbolizować aktywność i energię, z kolei barwy – ciemnofioletowa to wiedza, wysoka jakość i ambicja, a jasnofioletowa przywołuje na myśl elegancję oraz kreatywność. W nowym logotypie można dostrzec również biel, będącą wyrazem optymizmu, prostoty i klarowności. Widoczną zmianą w logo jest także zastosowanie bezszeryfowej i zaokrąglonej czcionki, która nadaje mu nowoczesny, oryginalny charakter oraz symbolizuje otwartość na dialog z klientem. „Uznaliśmy, że 25. urodziny to idealna okazja, by zaprezentować naszym klientom zmiany wizerunkowe. Nowe logo marki i layout sklepu internetowego podkreślają kluczowe dla nas wartości, jakimi są nowoczesność, prostota i nastawienie na satysfakcję klienta. Akcent kolorystyczny i kształt litery „V” to z kolei nawiązanie do jednego z pierwszych logotypów marki, używanego w latach intensywnego rozwoju firmy” – mówi Łukasz Dybka, dyrektor działu e-commerce i sprzedaży detalicznej w kanale Vobis.

Zmianie ulega również layout strony internetowej sklepu Vobis.pl. Ponieważ e-commerce stanowi obecnie ważny aspekt działalności marki, przy jej nowym projekcie postawiono na przejrzystość i maksymalne uproszczenie, aby m.in. ułatwić klientom nawigację po sklepie. „Nowa identyfikacja wizualna pozwoli na ujednolicenie wizerunku w sferze online (sklep internetowy) i offline (sklepy partnerskie). Wpisuje się to we wdrażaną właśnie w Vobis strategię sprzedaży omnichannel. Połączenie kanałów sprzedaży to jeden z najważniejszych trendów na polskim rynku e-commerce, a spójna identyfikacja wizualna jest jego podstawą. Zmiany wizerunkowe klienci będą mogli więc zobaczyć również w sklepach partnerskich, skupionych w sieci Vobis Partner” – mówi Łukasz Dybka z Vobis.

Dopełnieniem zmian jest kampania urodzinowa organizowana przez markę pt. „25 lat z Vobis”. W trakcie jej trwania, Vobis wraz z takimi markami jak m.in. Samsung, Apple, Microsoft, Lenovo, Asus, Epson, Nokia, Fellowes, Braun czy Zelmer, organizuje konkurs dla swoich klientów.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.