23.08.17, 16:00

Funktional z nową strategią

Funktional z nową strategią
Fot.: materiały prasowe

Krakowska agencja Funktional ogłosiła nową strategię na nadchodzące lata. Zmiana strategii zbiega się w czasie z siódmymi urodzinami firmy oraz publikacją nowej strony internetowej, zrealizowanej zgodnie z właśnie ogłoszonymi zmianami.

Funktional wyspecjalizował się w kompleksowym tworzeniu marek, usług i produktów. Właśnie wokół tego procesu zbudował swoją aktualną ofertę. Łącząc kompetencje strategiczne, brandingowe i komunikacyjne, zarówno w kanałach online, jak i offline.

Nowa strategia zakłada skupienie się na rynkach zagranicznych, z których obecnie pochodzi ponad 50% przychodów firmy. Dodatkowo Funktional planuje rozwijanie własnych marek oraz akwizycje podmiotów kluczowych dla rozwoju firmy, zwłaszcza w zakresie nowych technologii. Pierwszym krokiem będzie utworzenie wewnętrznego działu software development lub przejęcie istniejącego software house’u.

Kolejnym elementem jest wdrożenie strategii customer experience i nowej strategii sprzedażowej. Spółka będzie dalej rozwijać się zgodnie z założeniem zwiększania kompetencji wewnętrznych i ograniczania roli podwykonawców, oferując swoim klientom holistyczne podejście do budowania marek, produktów i usług.

„Rynek, na którym działamy jest bardzo konkurencyjny i sama jakość kreacji czy wysoka efektywność działań nie wystarcza. Przyjęliśmy więc założenie, że doświadczenie naszego klienta jest dla nas najważniejsze, dlatego client service realizowany zgodnie z naszą strategią customer experience ma wykraczać poza przyjęte standardy. Chcemy, żeby nasi klienci czuli ekscytację rozpoczynając z nami współpracę i przez cały okres jej trwania” – mówi Hubert Pokrowiecki, CEO Funktional.

Sprecyzowaniu uległa też filozofia firmy, która z biegiem lat ewoluowała, by przyjąć obecny kształt. Podstawowym jej założeniem jest szukanie niestandardowych rozwiązań łączących innowacje, technologie i design, oraz podejmowanie trudnych wyzwań. Nowa komunikacja spółki została oparta o ideę podboju kosmosu i trudów z nią związanych.

Funktional jako agencja 3.0 będzie też pomagać klientom w przejściu przez transformację cyfrową, dobierając i tworząc dedykowane rozwiązania technologiczne. W lipcu br. podpisała umowę partnerską z wyłącznością na Polskę z francuską firmą ContentSquare, oferującą najbardziej zaawansowaną analitykę UX dostępną na rynku, oraz PandaDoc, umożliwiającą cyfryzację dokumentów i prezentacji firmowych oraz elektroniczne podpisywanie dokumentów.

Komentarze

Powiązane

13.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki świętuje 65. urodziny
W tym roku przypada 65. rocznica rozpoczęcia produkcji Majonezu Kieleckiego, jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów spożywczych w Polsce.
13.09.24, 10:45
| telewizja / VOD » ludzie | reklama & PR » ludzie
Katarzyna Topol kończy pracę w TVN Media i przechodzi do Universal Music Central Eastern Europe
Katarzyna Topol, ostatnio zajmująca stanowisko Sales Unit Deputy Director w TVN Media (Grupa Warner Bros. Discovery) dołączy od października br. do Universal Music Polska. W nowej firmie Topol obejmie stanowisko stanowisko Brand Partnerships Director CEE.
13.09.24, 09:01
| reklama & PR » ludzie
Anna Jankowska awansowała w RTB House
Anna Jankowska objęła stanowisko Executive VP of Global Partnerships w Adlook, awansując jednocześnie w RTB House.
12.09.24, 20:19
| reklama & PR » informacje
Lidl partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje.
12.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Beata Michalik zasiliła szeregi agencji Labcon
Beata Michalik objęła stanowisko Creative Production Team Lead w agencji relevant stories Labcon (Group One). Swoje doświadczenie zdobywała w firmach takich jak Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), Life on Mars oraz Isobar Polska. 
12.09.24, 08:48
| reklama & PR » informacje
Łowicz sos! Marka sięga po aranżację przeboju Haddaway’a What is love
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
12.09.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tokyo Sushi klientem agencji more
We wrześniu br. agencja more rozpoczęła współpracę z Tokyo Sushi, siecią restauracji oferującą dania kuchni japońskiej.
11.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Dominik Bos poprowadzi Podcast Od Zera w ramach kampanii Pepsi Zero Cukru
Marka Pepsi rusza z podcastem „OD ZERA” w której goście opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos.
11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.