23.08.17, 16:00

Funktional z nową strategią

Funktional z nową strategią
Fot.: materiały prasowe

Krakowska agencja Funktional ogłosiła nową strategię na nadchodzące lata. Zmiana strategii zbiega się w czasie z siódmymi urodzinami firmy oraz publikacją nowej strony internetowej, zrealizowanej zgodnie z właśnie ogłoszonymi zmianami.

Funktional wyspecjalizował się w kompleksowym tworzeniu marek, usług i produktów. Właśnie wokół tego procesu zbudował swoją aktualną ofertę. Łącząc kompetencje strategiczne, brandingowe i komunikacyjne, zarówno w kanałach online, jak i offline.

Nowa strategia zakłada skupienie się na rynkach zagranicznych, z których obecnie pochodzi ponad 50% przychodów firmy. Dodatkowo Funktional planuje rozwijanie własnych marek oraz akwizycje podmiotów kluczowych dla rozwoju firmy, zwłaszcza w zakresie nowych technologii. Pierwszym krokiem będzie utworzenie wewnętrznego działu software development lub przejęcie istniejącego software house’u.

Kolejnym elementem jest wdrożenie strategii customer experience i nowej strategii sprzedażowej. Spółka będzie dalej rozwijać się zgodnie z założeniem zwiększania kompetencji wewnętrznych i ograniczania roli podwykonawców, oferując swoim klientom holistyczne podejście do budowania marek, produktów i usług.

„Rynek, na którym działamy jest bardzo konkurencyjny i sama jakość kreacji czy wysoka efektywność działań nie wystarcza. Przyjęliśmy więc założenie, że doświadczenie naszego klienta jest dla nas najważniejsze, dlatego client service realizowany zgodnie z naszą strategią customer experience ma wykraczać poza przyjęte standardy. Chcemy, żeby nasi klienci czuli ekscytację rozpoczynając z nami współpracę i przez cały okres jej trwania” – mówi Hubert Pokrowiecki, CEO Funktional.

Sprecyzowaniu uległa też filozofia firmy, która z biegiem lat ewoluowała, by przyjąć obecny kształt. Podstawowym jej założeniem jest szukanie niestandardowych rozwiązań łączących innowacje, technologie i design, oraz podejmowanie trudnych wyzwań. Nowa komunikacja spółki została oparta o ideę podboju kosmosu i trudów z nią związanych.

Funktional jako agencja 3.0 będzie też pomagać klientom w przejściu przez transformację cyfrową, dobierając i tworząc dedykowane rozwiązania technologiczne. W lipcu br. podpisała umowę partnerską z wyłącznością na Polskę z francuską firmą ContentSquare, oferującą najbardziej zaawansowaną analitykę UX dostępną na rynku, oraz PandaDoc, umożliwiającą cyfryzację dokumentów i prezentacji firmowych oraz elektroniczne podpisywanie dokumentów.

Komentarze

Powiązane

25.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100 proc. udziałów w K2 Create i K2 Precise.
25.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Artur Szczygielski dołącza do ekipy Clue PR
Do Clue PR dołączył Artur Szczygielski, który objął stanowisko PR Managera w praktyce Tech and Retail. Nowy pracownik agencji będzie koordynował prace kilkuosobowego zespołu, m.in. dla klientów agencji: Benefit Systems, NEONET oraz Netto.
25.09.23, 08:00
| reklama & PR » informacje
Najbliżej do formy. Zdrofit rusza z kampanią
W najnowszej kampanii „Najbliżej do formy” sieci Zdrofit, występuje osiem osób, którym wsparcie w ćwiczeniach zapewniają trenerzy i instruktorzy, pracujący w klubach Zdrofit. W jesiennej kampanii marka stawia na aktywną obecność w życiu ćwiczących oraz na zaistnienie w świadomości tych, którzy jeszcze aktywni nie są. 
24.09.23, 16:11
| reklama & PR » informacje
adidas Originals z nowym hasłem przewodnim
Odkąd został po raz pierwszy zaprezentowany światu ponad 50 lat temu, trefoil przeżył tysiące wcieleń, trafiając na stopy wszystkich, od sportowców po pionierów kultury. Zaznaczając nadejście nowej ery dla marki, w tegorocznej kampanii adidas Originals chce docenić każdego, kto przez lata wybierał produkty z kultową koniczyną. Robi to poprzez hasło, które stanie się motywem przewodnim adidas Originals na 2023 rok: „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back".
24.09.23, 10:28
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria Ziarna Jacobs w Kaufland. Ekspresy do kawy do wygrania w loterii Jacobs
W sieci Kaufland rozpoczęła się loteria promocyjna pod hasłem „Odkryj smak ziaren Jacobs. Codziennie graj o ekspres Philips.”. Nagrodami są ekspresy Philips LatteGo oraz zestawy kaw ziarnistych Jacobs.
23.09.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Nowa akcja Fundacji DKMS „W tobie nadzieja na dopasowanie”
Spot nowej kampanii społecznej Fundacji DKMS „W Tobie nadzieja na dopasowanie” jest emitowany w kanałach telewizyjnych. Kampania obejmuje także komunikację w digitalu, outdoorze oraz w social media. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i realizację odpowiada agencja Walk Creative.
22.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Gwiazdor NBA ambasadorem Superbet
Tegoroczny mistrz i dwukrotny MVP finałów NBA Serb Nikola Jokić, stał się tym samym jednym z najważniejszych czynnych sportowców, będących jednocześnie ambasadorem marki bukmacherskiej. Współpraca będzie obowiązywać na rynku serbskim.
22.09.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kampania wygodnej pożyczki od Leo Burnett Warszawa dla Banku Pekao S.A.
Najnowsza akcja Leo Burnett dla Banku Pekao S.A. promuje wygodną pożyczkę. Do zadań agencji należało opracowanie strategii, przygotowanie kreacji oraz realizacja szerokiego zakresu działań, obejmujących telewizję, platformy VOD, radio online, materiały video dla digitalu, reklamę w miejscach sprzedaży itp. 
22.09.23, 13:58
| reklama & PR » informacje
Loteria „Królewski LUZ BLUZ” od firmy Wawel
18 września br. wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki Wawel, pod hasłem „Królewski LUZ BLUZ”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić minimum 200 g dowolnych słodkości z Wawelu na wagę. Co godzinę do wygrania designerska bluza, a raz w tygodniu zestaw słodyczy. Loteria potrwa do 29 października br.
22.09.23, 12:31
| reklama & PR » informacje
Internetowe nie wystarczy. Orange dla Firm promuje swoja ofertę
Wystartowała kampania „Internetowe nie wystarczy” przygotowana przez agencję Havas Warsaw, która ma promować nową ofertę dla firm.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.