23.08.17, 16:00
Funktional z nową strategią
Krakowska agencja Funktional ogłosiła nową strategię na nadchodzące lata. Zmiana strategii zbiega się w czasie z siódmymi urodzinami firmy oraz publikacją nowej strony internetowej, zrealizowanej zgodnie z właśnie ogłoszonymi zmianami.
Funktional wyspecjalizował się w kompleksowym tworzeniu marek, usług i produktów. Właśnie wokół tego procesu zbudował swoją aktualną ofertę. Łącząc kompetencje strategiczne, brandingowe i komunikacyjne, zarówno w kanałach online, jak i offline.
Nowa strategia zakłada skupienie się na rynkach zagranicznych, z których obecnie pochodzi ponad 50% przychodów firmy. Dodatkowo Funktional planuje rozwijanie własnych marek oraz akwizycje podmiotów kluczowych dla rozwoju firmy, zwłaszcza w zakresie nowych technologii. Pierwszym krokiem będzie utworzenie wewnętrznego działu software development lub przejęcie istniejącego software house’u.
Kolejnym elementem jest wdrożenie strategii customer experience i nowej strategii sprzedażowej. Spółka będzie dalej rozwijać się zgodnie z założeniem zwiększania kompetencji wewnętrznych i ograniczania roli podwykonawców, oferując swoim klientom holistyczne podejście do budowania marek, produktów i usług.
„Rynek, na którym działamy jest bardzo konkurencyjny i sama jakość kreacji czy wysoka efektywność działań nie wystarcza. Przyjęliśmy więc założenie, że doświadczenie naszego klienta jest dla nas najważniejsze, dlatego client service realizowany zgodnie z naszą strategią customer experience ma wykraczać poza przyjęte standardy. Chcemy, żeby nasi klienci czuli ekscytację rozpoczynając z nami współpracę i przez cały okres jej trwania” – mówi Hubert Pokrowiecki, CEO Funktional.
Sprecyzowaniu uległa też filozofia firmy, która z biegiem lat ewoluowała, by przyjąć obecny kształt. Podstawowym jej założeniem jest szukanie niestandardowych rozwiązań łączących innowacje, technologie i design, oraz podejmowanie trudnych wyzwań. Nowa komunikacja spółki została oparta o ideę podboju kosmosu i trudów z nią związanych.
Funktional jako agencja 3.0 będzie też pomagać klientom w przejściu przez transformację cyfrową, dobierając i tworząc dedykowane rozwiązania technologiczne. W lipcu br. podpisała umowę partnerską z wyłącznością na Polskę z francuską firmą ContentSquare, oferującą najbardziej zaawansowaną analitykę UX dostępną na rynku, oraz PandaDoc, umożliwiającą cyfryzację dokumentów i prezentacji firmowych oraz elektroniczne podpisywanie dokumentów.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze