24.08.17, 16:00
Miłosz Jacyna nowym dyrektorem działu Social w K2 Media
Agencja K2 Media wyłoniła nowego dyrektora działu Social. Awans otrzymał Miłosz Jacyna, dotychczasowy Social Media Team Leader, który na nowym stanowisku odpowiadać będzie za wszystkie usługi świadczone przez K2 Media w zakresie mediów społecznościowych, w tym także za rozwój działań związanych z zakupem Facebook Ads i analityką.
Jacyna ma dbać o wysoką jakość prowadzonych profili społecznościowych, tworzonego na nie contentu, doboru mediów w socialowych kampaniach oraz narzędzi analitycznych, pozwalających na jak najlepsze dopasowanie działań do potrzeb klientów. Ma także dopilnować, by kampanie w Social Mediach były spójne z aktywnościami marek w pozostałych kanałach komunikacji.
Nowy Social Media Director K2M z branżą komunikacyjną związany jest od siedmiu lat. W tym czasie zrealizował kampanie dla wielu topowych marek, m.in.: Audi, Costa Coffee, Desperados, Kubuś czy SEPHORA. Do najważniejszych, prowadzonych przez siebie projektów zalicza: COSTAgram dla Costa Coffee, Desperados Party Challenge oraz platformę Saturn Technologicznie.
Do K2 Media Jacyna dołączył w 2015 r. Wcześniej pracował w Brasil Warsaw.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze