02.09.17, 12:00
NAJ nie bierze się znikąd. LOTOS rusza z nową kampanią wizerunkową
NAJ nie bierze się znikąd. LOTOS rusza z nową kampanią wizerunkową LOTOS rozpoczyna jesienną kampanię wizerunkową z hasłem „NAJ nie bierze się znikąd”. Posługując się analogią do sportu, marka chce opowiadać o konieczności nieustannego polepszania swoich produktów i usług.
W kampanii biorą udział popularne gwiazdy sportu, z którymi współpracuje LOTOS: piłkarze reprezentacji Polski oraz rajdowy kierowca Kajetan Kajetanowicz – wielokrotny mistrz Polski i Europy.
Nowa reklama to najbardziej zaawansowany post-produkcyjnie film marketingowy o marce LOTOS. Został nakręcony przy użyciu specjalnej technologii filmowania, dającej poczucie zatrzymanej w ruchu akcji (ang. freeze). Ponadto realizacja wymagała zaangażowania ekipy kaskaderskiej. Narratorem, podobnie jak w poprzedniej kampanii, jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularno-naukowy „Sonda2” w Telewizji Polskiej.
Jest to druga odsłona kampanii parasolowej, komunikującej wiele obszarów działalności Grupy Kapitałowej LOTOS, która wystartowała w czerwcu. Rozpoczęła ona cykl działań z obszaru komunikacji marketingowej, które pokazują LOTOS w procesie dążenia do doskonałości oraz osiągania konkretnych celów.
Kampania obejmuje telewizję oraz działania w Internecie. Prezentacja nowej reklamy będzie miała 1 września.
Za realizację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, a za produkcję Dynamo Film. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze