16.10.17, 17:00
Zachorowała ci córka. Epic Dream i Sales&More twórcami kampanii Multihome
Agencja interaktywna Epic Dreams oraz dom mediowy Sales&More to autorzy viralowej kampanii dla marki Multihome.
Nowa kampania Multihome ma promować usługi z zakresu prywatnych pakietów medycznych dla całej rodziny. Nowa kampania oparta jest na ostatnio głośnej sprawie wyłudzania różnych rzeczy na trudną sytuację, np. zdrowotną dziecka. Zdanie “mam horom curke” szybko rozprzestrzeniło się po sieci jako mem.
Do tej pory żadna marka nie wykorzystała tego zjawiska w swojej kampanii. Kreacja dla Multihome “ Zachorowała ci córka”, jako odpowiedź na popularną akcję w sieci, okazała się viralem. Internauci chwalą markę za reakcję, pomysł i odwagę oraz kontekstowe pokazanie swojego produktu.
Nad komunikacją marki Multihome w sieci od stycznia br. czuwa agencja Epic Dreams. Za media odpowiada dom mediowy Sales&More. Akcja jest wynikiem pracy kreatywnej obu firm.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze