17.10.17, 14:52

Poważne zmiany w Nowa TV. Znika Moda na sukces, mniej publicystyki

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

Od listopada br. na antenie Nowa TV dominować mają filmy i seriale dokumentalne. Zmienia się także strategia stacji w zakresie dystrybucji oferty newsowo-publicystycznej - część programów pozostaje na antenie, a część jest przenoszona do Internetu.

Od listopada br. w ramówce Nowej TV miejsce „Mody na sukces” zajmie serial dokumentalny „Wojny magazynowe”, który pokazuje, jak można zyskać majątek lub wiele stracić, licytując przysłowiowego kota w worku, czyli zawartość zamkniętego schowka magazynowego. „Moda na sukces” wprowadzona została na antenę Nowej TV z myślą o szerokim kręgu odbiorców naziemnej platformy cyfrowej. Jednak MUX-8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu, w związku z czym struktura widzów jest inna niż zakładaliśmy. W miejsce „Mody na sukces” proponujemy więc od listopada serial „Wojny Magazynowe”, który powinien lepiej odpowiadać oczekiwaniom widzów Nowej TV” - mówi Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny pionu telewizyjnego w Grupie ZPR Media.

W sobotnie popołudnia Nowa TV emitować będzie maratony serii „Akcja renowacja”, w której można zobaczyć, w jaki sposób przywracane są do życia stare, kultowe przedmioty. W poniedziałki Nowa TV emitować będzie dokumenty o tematyce katastroficznej - po godz. 22.00 serial „Ewakuacja Ziemi”, pokazujący różne scenariusze katastrofy globalnej, a po 23.00 – serial „UFO, odtajnione akta”, ujawniający zawartość ściśle tajnych rządowych dokumentów, dotyczących niezidentyfikowanych obiektów latających. W środy między 20.00 z 22.00 emitowane będą dokumenty medyczne, m.in. „Skalpel w brzuchu” (o błędach chirurgów), „Wielka waga, wielka miłość” (o parze, która wspólnie walczy z otyłością), „Uzależnieni od jedzenia”, „Najgrubszy człowiek świata”.

Nowa TV zmienia także strategię dystrybucji swojej oferty newsowo-publicystycznej, a newsroom telewizyjny rozszerza kompetencje o produkcję wideokontentu.Stawiamy na serwis informacyjny „24 godziny”, który od początku istnienia tworzony jest tak, aby dostarczać wartościowych treści newsowych zarówno widzom, jak i internautom. Program jest codziennie transmitowany nie tylko na antenie, ale także na Facebooku, gdzie stanowi premium content. Niektóre materiały „24 godzin” dystrybuowane w sieci osiągają powyżej 10 mln wyświetleń, co dowodzi wielkiego potencjału udostępnianych przez nas treści” – wyjaśnia Ewa Latkowska.

Część programów publicystycznych pozostaje na antenie, a część przenoszona jest do Internetu. W dotychczasowej formie pozostają programy Sławomira Jastrzębowskiego „Więc jak” oraz Adama Federa „Federacja”. Widzowie nadal będą mogli oglądać także „Super Temat”, ale częstotliwość jego emisji będzie uzależniona od wydarzeń, w których wspólne interwencje podejmować będą dziennikarze „Super Expressu” i Nowej TV. „Obecnie intensywnie pracujemy nad stworzeniem nowych formuł dla pozostałych programów, a także nad zbudowaniem ciekawej i kompleksowej oferty newsowo-publicystycznej skierowanej do internautów” – podkreśla Ewa Latkowska.

Komentarze

Powiązane

24.05.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Polsat Plus w I kwartale 2023 r. zanotowała 3,2 mld zł przychodów
W I kwartale 2023 r. Grupa Polsat Plus rozwijała sieć 5G Plusa, która obejmuje zasięgiem ponad 20 mln mieszkańców Polski. Uruchomiła także największe i najnowocześniejsze w Polsce studio TV, przedłużyła prawa do Energa Basket Ligi i zakupiła prawa do hokejowych Mistrzostw Świata.
22.05.23, 12:08
| telewizja / VOD » informacje
Matylda Szymalska poprowadzi nowy program Skuteczny marketing w BIZNES24
„Skuteczny marketing” to nowy program na antenie telewizji BIZNES24, którego prowadzącą została Matylda Szymalska, Prezeska Agencji Streetcom. 
21.05.23, 19:38
| telewizja / VOD » informacje
60-lecie Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. Dużo wspomnień i mało znanych nazwisk
W tym roku przypada 60-lecie Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu –. W trzydniowym programie 60. KFPP, który odbędzie się w dniach 9-11 czerwca br., nie zabraknie przebojów sprzed lat, jak i najnowszych hitów. Z myślą o fanach muzyki alternatywnej i oryginalnych brzmień przygotowano także OFFPOLE. Festiwal zapowiada się dużo skromniej niż przed latami.
17.05.23, 18:52
| telewizja / VOD » informacje
Szkło kontaktowe pod lupą Przewodniczącego KRRiT
Maciej Świrski, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, poinformował, że wystąpił do nadawcy TVN24 o odniesienie się do zarzutów w związku z emisją „Szkła kontaktowego” z 15 maja br.
17.05.23, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Ela Romanowska już na planie Naszego Nowego Domu
W poniedziałek, 15 maja br., rozpoczęły się nagrania kolejnego sezonu programu „Nasz Nowy Dom” (Polsat). Nową prowadzącą została Ela Romanowska.
17.05.23, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Finały sezonów seriali Sługa Narodu i Rodzina na Maxa w Czwórce. W Polsacie zawita siatkówka
W sobotę, 20 maja br. finały seriali „Sługa Narodu” oraz „Rodzina na Maxa” będą emitowane wyjątkowo na antenie Czwórki, a nie Polsatu.
17.05.23, 13:30
| telewizja / VOD » informacje
Urszula Rzepczak powraca do TVP
Urszula Rzepczak ponownie związała się z Telewizją Polską i będzie relacjonować wydarzenia z Włoch. Dziennikarka wcześniej już była związana z TVP, dla której przygotowywała relacje z Rzymu w latach 2005–2014.
16.05.23, 14:18
| telewizja / VOD » informacje
TVN24 przeprasza za żart w Szkle kontaktowym
Stacja TVN24 przeprasza za niefortunny żart w „Szkle kontaktowym”, a Piotr Jacoń w mediach społecznościowych odniósł się do sytuacji z wczorajszego programu. AKTUALIZACJA
15.05.23, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
Polsat zapowiada serial Krew. W obsadzie Ireneusz Czop, Piotr Trojan i Małgorzata Foremniak
Telewizja Polsat przygotowuje thriller psychologiczny. W obsadzie serialu „Krew” pojawią się m.in.: Ireneusz Czop, Piotr Trojan, Małgorzata Foremniak, Vanessa Aleksander, Piotr Głowacki, Katarzyna Z. Michalska.
15.05.23, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Finał Eurowizji oglądało 3,5 mln widzów
W sobotę, 13 maja br. aż 4,4 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności oglądało w TVP1 i TVP Polonia finał Konkursu Piosenki Eurowizji - Liverpool 2023.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.