20.10.17, 15:00

FOX wspiera kampanią premierę VIII sezonu The Walking Dead

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Kanał FOX prowadzi intensywną kampanię wspierającą premierę najnowszego sezonu kultowego serialu „The Walking Dead”. Polska premiera telewizyjna najnowszej serii odbędzie się zaledwie 18 godzin po premierze w USA – w poniedziałek, 23 października br. o godzinie 22:00 na kanale FOX.

Jeden z najpopularniejszych seriali emitowanych na FOX „The Walking Dead” powraca na antenę z VIII odsłoną. Dramatyczne wydarzenia poprzedniego sezonu zmusiły bohaterów serialu do wspólnej walki przeciwko wrogowi i to właśnie na tym motywie i haśle „Wojna totalna” została oparta kampania promująca nowy sezon „The Walking Dead”.

Premierę wspierają intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio FOX Networks Group (FOX, FOX Comedy, National Geographic, Nat Geo Wild i Nat Geo People) oraz dodatkowo na kanale TVN. Promocja obejmuje także reklamy w wybranych tytułach prasowych, na stronach o tematyce filmowo-telewizyjnej oraz w serwisach społecznościowych (YouTube, Facebook). Elementem kampanii jest również szerokie działania promocyjne w najpopularniejszych rozgłośniach radiowych oraz outdoor przy często uczęszczanej ulicy w Warszawie.

Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR wspiera agencja Walk PR.

W ramach kampanii promocyjnej przeprowadzono również akcję specjalną we współpracy z Agorą. Piotr „Kędzior” Kędzierski, prowadzący poranne pasmo w Rock Radio, 17 października zakończył swoją audycję informacją, że został pogryziony przez człowieka i zaczyna doświadczać dziwnych objawów. Po tym enigmatycznym zakończeniu, słuchacze i internauci mieli okazję zobaczyć ciąg dalszy na filmiku na oficjalnym fanpage’u stacji. Zdradzał on, że Kędzior zasłabł, a do studia wtargnęli zombie. W trakcie audycji następnego dnia prowadzący wyjaśnił, że nic mu nie jest i zaprasza na premierę najnowszego sezonu „The Walking Dead”. Za kreację akcji niestandardowej odpowiada dział marketingu FOX Networks Group Poland oraz agencja Grey.

Dodatkową aktywnością wspierającą premierę nowego sezonu „The Walking Dead” jest współpraca FOX z organizatorami biegu Run or Death, odbywającego się 28 października w Warszawie. W trakcie tego jedynego w swoim rodzaju wydarzenia sportowego, zawodnicy muszą pokonać nie tylko swoje słabości, lecz również stawić czoła zombie, czyhającym na nich na trasie. FOX jest partnerem głównym wydarzenia i przygotował dla fanów serialu wiele atrakcji.

FOX będzie emitował kolejne odcinki „The Walking Dead” o 3:30 rano – zaledwie pół godziny po ich amerykańskiej premierze w ramach pokazów specjalnych. Oficjalna premiera VIII serii odbędzie się w poniedziałek 23 października o 22:00.

Komentarze

Powiązane

18.09.24, 20:50
| telewizja / VOD » informacje
Nowa seria formatu Dowoborowa Od Nowa 2 w CANAL+ DOMO
21 września br., CANAL+ rozpocznie emisję II serii formatu „Dowborowa Od Nowa 2”, którego gospodynią jest Katarzyna Dowbor.
18.09.24, 13:36
| telewizja / VOD » seriale
Ruszyły zdjęcia do Zatoki Szpiegów 2. W roli głównej ponownie Bartosz Gelner
Telewizja Polska rozpoczęła zdjęcia do II sezonu serialu „Zatoka Szpiegów”. W roli głównej ponownie wystąpi Bartosz Gelner, a w nowej obsadzie widzowie będą mogli zobaczyć, m.in.: Sonię Mietielicę, Jana Wieczorkowskiego, Mateusza Nędzę i Pawła Ławrynowicza. Reżyserem nowego sezonu serialu jest Łukasz Ostalski.
18.09.24, 12:58
| telewizja / VOD » informacje
Kanał Warner TV w ofercie TOYA
Kanał Warner TV z portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce, dołączył do oferty TOYA, jednego z największych operatorów telewizji kablowej w Polsce.
18.09.24, 11:00
| telewizja / VOD » informacje
Nowy rozdział w historii Fundacji TVP. Katarzyna Dowbor twarzą zmian
Telewizja Polska rozpoczęła nowy okres działalności Fundacji TVP. Jej szefowa Katarzyna Dowbor zapowiada kolejny rozdział działalności i pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce.
18.09.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Fundacja TVN organizuje pomoc dla szpitala w Nysie. Będzie charytatywny blok reklamowy
17 września br. rozpoczęła się akcja „Fundacja TVN dla szpitala w Nysie”. Na start akcji Fundacja przekaże Szpitalowi Powiatowemu pół miliona zł. Równolegle uruchomi zbiórkę charytatywną, która ma wspomóc remont i zakup sprzętu.
18.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Reklama na ratunek. Wspólnie dla powodzian! Polsat i Fundacja Polsat organizują specjalny blok reklamowy
Telewizja Polsat i Fundacja Polsat zaplanowały na sobotę o godz. 18:40 tuż przed „Wydarzeniami” emisję specjalnego bloku reklamowego, z którego cały dochód zostanie przekazany na pomoc poszkodowanym w powodzi.
17.09.24, 14:17
| telewizja / VOD » informacje
30 lat formatu Familiada na polskim rynku. Wkrótce odcinek numer 3000
Dokładnie 30 lat temu wyemitowano pierwszy odcinek „Familiady” w Telewizji Polskiej. Gospodarzem programu od samego początku jest Karol Strasburger.
17.09.24, 10:41
| telewizja / VOD » badania rynku
Stacje informacyjne z ogromnym zainteresowaniem wśród widzów. Liderem TVN24. Bardzo duży wzrost TVP INFO
Polacy masowo oglądali stacje informacyjne w weekend 14 i 15 września 2024 r. W te dni kanały rozpoczęły emisję programu poświęconego prawie wyłącznie sytuacji powodziowej.
17.09.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Razem dla Was. Telewizja Polska uruchamia pomocą dla ofiar powodzi. Partnerem Polska Press Grupa
Telewizja Polska uruchomiła szeroką akcję charytatywną „Razem dla Was”, której celem jest pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Partnerem akcji została Polska Press Grupa.
17.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » seriale
Serial Ranczo od października w TV Puls
7 października br. Telewizja Puls rozpocznie emisję polskiego, kultowego serialu „Ranczo”.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.