21.10.17, 08:00
Kampania #BePresent ze srebrną statuetką Euro Effie Awards 2017
Kampania #BePresent dla Huawei została nagrodzona srebrną statuetką w prestiżowym konkursie Euro Effie Awards 2017. Kampania miała na celu zachęcenie użytkowników smartfonów do odłożenia urządzeń w okresie świątecznym i poświęcenia uwagi swoim najbliższym.
Euro Effie Awards to najważniejszy konkurs marketingowy, który nagradza i promuje komunikację marek wyróżniającą się na rynku poprzez wyjątkowo efektywne działania komunikacyjne i rezultaty biznesowe. Wśród nich znalazła się świąteczna kampania #BePresent, która miała na celu zachęcenie użytkowników smartfonów do odłożenia urządzeń w okresie świątecznym i poświęcenia uwagi swoim najbliższym.
Kampania realizowana była wspólnie przez agencje Hill and Knowlton Strategies, DDB&Tribal Warszawa oraz dom mediowy Maxus.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze