26.10.17, 13:00

Tytus, Romek i A’Tomek w kampanii MediaMarkt

Tytus w głównej roli w kampanii MediaMarkt
Fot.: materiały prasowe

Sieć MediaMarkt wystartowała z nową kampanią wizerunkową. Główne role odegrają w niej bohaterowie kultowego komiksu „Tytus, Romek i A’Tomek”.

MediaMarkt wprowadza nową konwencją promowania marki, po raz pierwszy sięgając po postaci komiksowe. Tytus pojawił się już w krótkich spotach telewizyjnych, zapowiadających start kampanii. W kolejnych filmach dołączą do niego jego komiksowi towarzysze. Oprócz spotów TV, na kampanię składają się spoty radiowe oraz działania w Internecie i social mediach. Trójka przyjaciół przejęła już narrację na fanpage’u marki na Facebooku.

Tytus, Romek i A’Tomek to kultowe postaci komiksów Henryka Jerzego Chmielewskiego, inspirowanych innowacyjnym podejściem do różnych dziedzin nauki. Ich wydawane od początku lat 50. historie nie mogłyby się wydarzyć bez pomocy profesora T. Alenta, wynalazcy futurystycznych pojazdów i gadżetów. Dziś te opowieści wciąż cieszą się dużą popularnością, łącząc pokolenia. MediaMarkt, jako przewodnik po cyfrowym świecie, będzie towarzyszył im w nowych przygodach i odkrywaniu radości z nowoczesnych technologii, które dla współczesnych nastolatków są codziennością.

W kampanii MediaMarkt legendarne komiksowe postaci po raz pierwszy zostały ożywione w jakości 3D. Tytus, Romek i A’Tomek mają pokazać, jak fascynujące i ciekawe są nowe technologie, w jaki sposób mogą pomagać nam w codziennym życiu, ale też dostarczać przyjemności i unikalnych wrażeń. W ofercie sklepów sieci znajdą się też albumy komiksowe z przygodami bohaterów stworzonych przez Papcia Chmiela, w tym wydawnictwa specjalne.

Kampanię z udziałem Tytusa, Romka i A’Tomka przygotowała agencja Heart&Brain, odpowiadająca też za całościową komunikację sieci MediaMarkt w social mediach. Spoty stworzył dom produkcyjny IDEAL, a post produkcją zajęło się studio Platige. Planowanie i zakup mediów realizowane są we własnym zakresie we współpracy z Universal McCann (TV), a za komunikację PR odpowiada agencja ROOTS.

Komentarze

Powiązane

02.10.24, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Gabriel Siemiątkowski w better. gaming agency
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
02.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Zieleniewski w zespole OneMulti
Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti i zajął stanowisko account managera. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.
01.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Fabjaniak wraca po przerwie do 24/7Communication
Na początku października br., Katarzyna Fabjaniak dołączyła do leadershipu 24/7Communication i objęła nowoutworzone stanowisko Advisory Director.
01.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Żabka Jush wybrała Flywheel Public Relations
Do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, startupy specjalizujące się w szybkich dostawach spożywczych. Współpraca między podmiotami rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy.
01.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Vectra promuje jesienną ofertę
Agencja Endless przygotowała kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry - DZIŚka i JUTRka. Tym razem te dwie postacie przedstawiają jesienne oferty Vectry. Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i online. Reżyserem spotów został Bartek Kędzierski.
01.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Widzimy się u Ciebie! Szymon Majewski ambasadorem akcji Fundacji Polska Bezgotówkowa
Rozpoczęła się akcja „Widzimy się u Ciebie!” prowadzona na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa, którem celem jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią.
30.09.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Heima PR pro bono wspiera OFF Operę
Dziesiąta edycja poznańskiego festiwalu sztuk społecznych OFF Opera odbywa się od 23 września do 4 października br. Agencja Heima PR pro publico bono wspiera festiwal w komunikacji, projektowaniu graficznym i działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych.
30.09.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jan Błachowicz został ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Jan Błachowicz, zawodnik sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Sportowiec będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących wysokobiałkowych przekąsek.
30.09.24, 10:57
| reklama & PR » ludzie
Piotr Pieniak w zespole Picture Perfect. Będzie współprowadził zespół kreatywny
Piotr Pieniak dołączył jako Creative Lead do zespołu Picture Perfect, należącego do HOLO Group.
28.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Volkswagen Financial Services w najnowszej kampanii marketingowej
Rozpoczęła się kampania Volkswagen Financial Services, która kontynuuje historię bohaterów wiosennego spotu, ale tym razem w biznesowej odsłonie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.