29.10.17, 17:00
Cartoon Network Enterprises ujawnia program licencyjny serialu Rick and Morty
Cartoon Network Enterprises zapowiada wprowadzenie do sprzedaży linii produktów licencyjnych „Rick and Morty” – serialu emitowanego przez należący do Turnera kanał Adult Swim. Wśród nich znajdzie się również kolekcja męska przygotowana przez polską markę Cropp.
„Rick and Morty” zdobył już rzeszę widzów w całej Europie. Pełen czarnego humoru serial wypełniają zwariowane i mroczne przygody pewnego naukowca i jego wnuka, którzy wspólnie przemierzają przestrzeń kosmiczną. Mieszkańcy Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki mogą już oglądać III sezon serialu w serwisie Netflix.
Należące do Turnera, Cartoon Network Enterprises zamierza powtórzyć amerykański sukces programu licencyjnego w regionie EMEA, wprowadzając do sprzedaży linię produktów skierowanych do osób w wieku 16-35 lat. Brytyjscy widzowie „Rick and Morty” będą mogli kupić bieliznę i odzież męską od Poetic Gem, ubrania od CID UK, a także kolekcję skarpet od Roy Love. Dystrybucją ubrań dla mężczyzn w Niemczech zajmą się Spreadshirt i CID Germany. Zostały również podpisane ogólnoeuropejskie umowy z następującymi markami: Just Funky wprowadzi na rynek licencjonowane artykuły gospodarstwa domowego, a BWI Europe zajmie się dystrybucją akcesoriów modowych, biżuterii i torebek. Nowe produkty będą dostępne w sklepach detalicznych i internetowych już w sezonie jesień-zima 2017. W Polsce pierwszą kolekcję męską na sezon wiosna-lato 2018 zaprezentuje Cropp. W kwietniu przyszłego roku fani serialu będą mogli cieszyć się kapsułową kolekcją tej marki, w której skład wejdą bluzy, t-shirty, skarpetki, bielizna, czapki z daszkiem, kąpielówki oraz worek z ręcznikiem.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze