02.11.17, 11:00
TO WIDEO. Grupa ZPR Media wprowadza nową markę
Grupa ZPR Media wprowadza do Internetu markę TO WIDEO, która ma skupiać wideokontent powstający w ramach wszystkich mediów Grupy. Produkcje TO WIDEO mają być dystrybuowane zarówno poprzez strony internetowe, jak i kanały social mediowe.
Pod szyldem TO WIDEO prezentowane będą krótkie i dynamiczne filmy, poświęcone różnorodnym tematom. Treści powstawać będą w oparciu o charakter poszczególnych brandów Grupy ZPR Media (np. TO ESKA, TO SUPER EXPRESS, TO MURATOR) i będą podporządkowane różnorodnym kategoriom tematycznym m.in. TO POLSKA, TO PILNE, TO SMAK, TO SHOW, TO SPORT.
„Stworzenie marki TO WIDEO podyktowane jest obserwacją najnowszych trendów w zakresie konsumpcji treści w Internecie. Spójna komunikacja wizualna dla wszystkich produkcji wideo, powstających w ramach Grupy ZPR Media, ułatwi identyfikację i dotarcie do właściwego odbiorcy. Na rynku zamierzamy wyróżniać się wysoką jakością kontentu. Korzystając z wiedzy i technologii, którą dysponujemy, będziemy oferować w Internecie materiały wyprodukowane w jakości telewizyjnej” – mówi Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny w pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media i pomysłodawczyni projektu TO WIDEO.
Za produkcję materiałów TO WIDEO odpowiada dotychczasowy newsroom telewizyjny Nowej TV, który przekształcony został w Agencję Produkcji Wideo. Zakres zadań Agencji obejmuje: tworzenie scenariuszy, realizację filmów, przygotowywanie i emisję codziennego serwisu informacyjnego „24 godziny” dla Nowej TV oraz dystrybucję w sieci newsów z serwisu. Szefem Agencji Produkcji Wideo jest Tomasz Sygut.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze