09.11.17, 19:00
Carrefour Marketplace. Nowy e-commerce Carrefour od K2
Agencja K2 zaprojektowała layout oraz UX nowego serwisu Carrefour.pl, a także opracowała koncepcję migracji istniejących funkcjonalności. Na stronie można w szybki i wygodny sposób kupić produkty zarówno z oferty Carrefour, jak i jego partnerów handlowych.
Zadaniem agencji było zaprojektowanie nowego serwisu (UX i grafika), który połączy dotychczasową ofertę sklepów stacjonarnych z ofertą e-commerce i zewnętrznych dostawców. Oferta sprzedaży produktów online jest kluczowym elementem serwisu, jednak wsparcie sprzedaży w sklepach lokalnych był równie istotnym celem Carrefour i K2.
Carrefour Marketplace już jest jedną z największych platform e-commerce, a plany zakładają dalszy rozwój i ciągły wzrost liczby partnerów.
Carrefour to francuska sieć hipermarketów, która z K2 współpracuje od 2013 r. Agencja doradza klientowi w zakresie cyfrowej transformacji oraz pomaga wdrażać wybrane nowe, zaawansowane technologicznie produkty.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze