13.11.17, 11:00
Gwiazdy serialu Rodzinka.pl w świątecznej kampanii AVON
Każdego roku z okazji Świąt Bożego Narodzenia marka AVON zaprasza do współpracy znaną rodzinę, która promuje świąteczną ofertę z katalogu marki. W tym roku AVON postawił na współpracę z serialową rodzinką.
W najnowszej świątecznej kampanii AVON wzięły udział gwiazdy serialu Rodzinka.pl – Małgorzata Kożuchowska (ambasadorka marki od początku 2017 roku), Tomasz Karolak i Mateusz Pawłowski. Działania świąteczne obejmują katalog AVON nr 16 dostępny od 9 listopada do 29 listopada oraz kampanię radiową i online.
„Nasza najnowsza kampania jest pełna rodzinnych, radosnych historii, pokazujących z przymrużeniem oka przygotowania do Świąt w rodzinie Boskich. Do zrobienia świątecznych zakupów w AVON będziemy zachęcać m.in. serią spotów radiowych, w których Natalia i Ludwik Boscy zmierzą się z różnymi „świątecznymi dylematami”. Kampania w dużej mierze skoncentruje się na mediach społecznościowych. Dla tych, którzy mają problem związany z wyborem konkrenych prezentów przygotowaliśmy chatbota na Messengerze, za pomocą którego bohaterowie rodzinki.pl pomogą dokonać najlepszego wyboru” – mówi Andrzej Mytych, członek zarządu i Dyrektor Komunikacji AVON.
Kampania radiowa potrwa od 9 listopada do 13 grudnia br. w największych stacjach radiowych, m.in. RMF, Radiu ZET, Eska, VOX FM. Wzięli w niej udział Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak, którzy jako Natalia i Ludwik w zabawnych spotach zdradzają kulisy świątecznych przygotowań u Boskich.
Kożuchowska związana jest z marką AVON od 2017 r. W trakcie tej współpracy promowała m.in. linię kosmetyków do makijażu AVON True, krem z linii ANEW oraz zapach Viva la Vita.
Boscy to pierwsza serialowa rodzina, która pojawiła się na okładce świątecznego katalogu AVON. W ostatnich latach bożonarodzeniową ofertę marki promowali: Justyna Steczkowska z mężem i dziećmi, Katarzyna Skrzynecka z mężem i córką, rodzina Królikowskich oraz bracia Golec.
Koncepcję kreatywną przygotował Dział Komunikacji AVON. Spoty radiowe zostały wyprodukowane przez studio Soundflower. Za zakup mediów odpowiada Starcom.
Komentarze